![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei
i whent pelin tänään ja näin c & c ensimmäinen vuosikymmen 15 kiloa joten i baught sen tottua pc pelaamista, olen pelannut luopio 5 tuntia ja i love it! minun pc rakentaa saadaan päätökseen 10 päivän kuluessa (toivottavasti emolevyn päivämäärä on siirretty ylös ) Cant wait to get Crysis My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| Sain molemmat Crysis ja COD4 ja COD4 sain sanoa, että pidän sitä paremmin. Jos pidät haaste sitten Crysis on haluamasi. COD4 on vain muutamia mukavia intensiivistä nopeasti viime toimia. Jos et laita se kova, vaikka joitakin pisteitä, että kestää aikansa voittaa. Mutta toivomme, että pidät uudesta rakentaa. : D Aina hyvä olla jotain, joka toistaa uudempia pelejä. |
|
| |||
| |||
| im pelaaminen se minun laptop kanssa top of the line Intel laivalla 64meg gfx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat peliä Zero Hour kautta ip: n haluaisin tietää Cewy. Se on jotain aion potkaista sinun aasi on!
|
| |||
| |||
| yeh varma alex vain sanoa, kun atm im loppumassa res mutta kun saan NRE järjestelmän Voin lyödä u ultrakorkea yksityiskohtaisesti |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohje: Gaming Poraustornin? Talousarvio pelaamista rig im saavat 900 dollaria | crazydan20 | Rautatavaran Chat | 9 | 3. Maaliskuu 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | Rautatavaran Chat | 35 | 24. Jul 2008 21:12 |
| Haluatko ostaa pelaamista PC | electrik91 | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Jan 2008 15:59 |
| The $ 500 pelaamista Poraustornin. . . | clintondavidn | Rautatavaran Chat | 4 | 11. Sep 2007 10:43 |
| Gaming CPU | xactly | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 16th Aug 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |