![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hoi
i whent aan spel vandaag en zag C & C de eerste tien jaar voor 15 pond, dus ik baught te wennen aan PC gaming, I have been playing afvallige voor 5 uur en i love it! mijn pc bouwen zal worden afgewerkt in 10 dagen (hopelijk moederbord datum is verplaatst up ) Cant wait to get Crysis Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| Ik heb zowel Crysis en CoD4 en CoD4 Ik moet zeggen, ik vind het beter. Als je van een uitdaging dan Crysis is degene die u wilt. CoD4 is slechts enkele mooie intense snel afgelopen actie. Als je het op hard maar er zijn een paar plekjes die zullen duren, te verslaan. Maar hoop dat je als je een nieuw te bouwen. : D Altijd goed om iets dat speelt de nieuwere spellen. |
|
| |||
| |||
| im afspelen op mijn laptop met de top van de lijn Intel onboard gfx 64meg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je ooit wilt game op Zero Hour via ip's laat het me weten Cewy. Dat is iets wat ik zal uw kick ass op!
|
| |||
| |||
| yeh zeker linasita zeggen wanneer, atm im bijna res maar wanneer ik de nre systeem i can beat u in ultra hoog detail |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help: Gaming Rig? Budget gaming rig im krijgen voor $ 900 | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 3 maart 2009 19:36 |
| Gaming PC | Sc0ttY07 | Algemeen Hardware Chat | 35 | 24 jul 2008 21:12 |
| Wanna buy a gaming pc | electrik91 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15 Jan 2008 15:59 |
| De $ 500 Gaming Rig. . . | clintondavidn | Algemeen Hardware Chat | 4 | 11 sep 2007 10:43 |
| Gaming cpu | xactly | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 16 aug 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |