![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei
Jeg whent til spillet i dag og så C og C det første tiåret for 15 pund, så jeg baught å få brukt til PC, jeg har spilt overløper for 5 timer og jeg elsker det! PCen bygge vil være ferdig i 10 dager (forhåpentligvis hovedkort dato er flyttet opp ) Cant vente å få crysis Min System: Cewy er rart macine
|
|
| |||
| |||
| Jeg fikk både crysis og COD4 og COD4 Jeg må si jeg liker det bedre. Hvis du liker en utfordring og crysis er det du ønsker. COD4 er bare en hyggelig intense fort forbi handling. Hvis du setter det på hard om det er noen områder som vil ta en stund å slå. Men håper du liker det nye bygge. : D Alltid bra å ha noe som spiller av de nyere spillene. |
|
| |||
| |||
| im spille det på min laptop med toppen av linjen Intel onboard 64meg gfx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du noen gang vil spillet på Zero Hour via ip's gi meg beskjed Cewy. Det er noe jeg vil sparke din esel på!
|
| |||
| |||
| yeh at Alex si når, ATM im kjører lav oppløsning, men når jeg får den nre systemet opp i kan slå u i ultra høy detalj |