![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej
Jag whent till spel i dag och såg C & C första decenniet på 15 pund så jag baught att vänja sig vid st spel, jag har spelat Renegade i 5 timmar och jag älskar det! min pc bygga kommer att vara färdiga i 10 dagar (förhoppningsvis moderkort datumet har flyttats fram ) Cant wait to get Häxkungens Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| Jag har både Häxkungens och COD4 och COD4 Jag måste säga, jag gillar det bättre. Om du gillar en utmaning sedan Häxkungens är den du vill. COD4 är bara några trevliga intensiv snabb tidigare åtgärder. Om du lägger den på hårt men det finns vissa platser som kommer att ta ett tag att slå. Men hoppas du gillar din nya utformning. : D Alltid bra att ha något som spelar nyare spel. |
|
| |||
| |||
| im spelar det på min laptop med början i linje Intel ombord 64meg Gfx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du någonsin vill spelet på Zero Hour via ip's låt mig veta Cewy. Det är något jag kommer att sparka din röv på!
|
| |||
| |||
| yeh säker alex bara säga när, atm im lågt res men när jag får nre systemet upp kan jag slå u i ultrahög detalj |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp: Gaming Rigg? Budget gaming rig im få för $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| Spel dator | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Vill du köpa ett spel PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januari 2008 15:59 |
| Den $ 500 spelande Rigg. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11 sep 2007 10:43 |
| Gaming CPU | xactly | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 16 august 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |