![]() |
|
| |||
| |||
| Ok så, I'v været en PC gamer evigt og i'v altid betragtet Mac'er skal kinda som 'De andre! " Og CUS af, at jeg aldrig rigtig prøvet at bruge dem. Men recenlty jeg besluttede at gå ud på en stor af en udgifter amok for christams og jeg lige er sket for at bringe hjem en af de smukke nye 24inch iMacs (2.8Ghz Intel, 2G RAM, 500 GB HDD osv.) som en lille gave til mig selv ! Anyway i'v haft det rigtig sjovt med det, og alle, men i cant hjælpe kigge over på min bunke af pc-spil, der synes at være samlet støv, og jeg spekulerer på, om der var noget jeg kunne gøre ved det. Så størstedelen af mit spørgsmål er ... Er der alligevel, det overhovedet er muligt, at anden måde får PC-rom-og PC-DVD spil til at køre på en Intel-baseret iMac??? Nu ved jeg, at dette er en failry episke spørgsmål, og jeg har gjort lidt forskning i ting som EA's CIDER program, der coverts pc-spil som dette, for Intel Mac'er, men jeg bare ikke hente det til kærlighed eller penge! Alternativly, hvis svar på mit previose spørgsmål er en lige NO, Kan hentede ISO-billedfiler (dvs. Games) skal monteres på harddiske til at køre på Mac-computere? Jeg gør det hele tiden på min PC, jeg spekulerer på, hvis muligt for Mac?? Ok, mission af en forespørgsel jeg kender, men - jeg virkelig sætter pris anyones hjælp, indsigt eller blot genral knowlage om dette emne. Cheers guys DT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv hvis de løber jeg tvivler Mac vil have beføjelse til at spille de spil, jeg tror ikke, de har dedikeret grafikkort.
| |||
| |||
| OOOO Errr, gjorde ikke indse det! Haha - tak for heads up! Alle andre oplysninger, erfaringer, idéer mv welome:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| awwww da jeg så denne tråd, jeg troede det var en debat om, hvad der er bedre at jeg var parat til at skifer Mac ingen ende
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er ingen debat: Gamer: PC. Net surfing: Mac Alt andet: Enten. Alle ovenstående: PC.
|
| |||
| |||
| Mac-computere er også meget godt for forlagsvirksomhed, grafisk design mv og musik produktion. De er maskiner til kontoret ikke gaming legetøj. |
|
| |||
| |||
| men skiver kan gøre alle de ovennævnte lige så godt og til en lavere pris! |
|
| |||
| |||
| Jeg er uenig, der er software til Mac, som ikke er tilgængelig for PC. |
|
| |||
| |||
| lide det ...... Boot Camp |
|
| |||
| |||
| Ok, her er en, musik produktion software. Logic, velsagtens den bedste software til jobbet er anvendt i stort set hver studie, kollegium, skole eller hvad og er kun tilgængelig for Mac. |