![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, niin I'v ollut PC Gamer ikuisesti ja i'v aina katsonut Macit on vähän kuin "muut!" Ja asiakkaat, että en koskaan oikeastaan koskaan käyttänyt niitä. Kuitenkin recenlty i päätti lähteä suuri, että menojen remuaminen varten christams ja i sattumalta tuoda kotiin mahtavilla uusi 24inch iMacit (2.8Ghz Intel, 2G RAM, 500 Gt kiintolevy jne.) vähän esitellä itseäni ! Joka tapauksessa i'v ollut ottaa hauskaa sen ja kaikki paitsi i cant auttaa läpi minun kasa PC pelejä, jotka näyttävät olevan pölyttyneet ja ihmettelen, jos ei olisi mitään voisin tehdä asialle. Joten, Bulk kysymykseni on ... Onko joka tapauksessa on mahdollista, jotenkin saada PC-ROM-ja PC-DVD pelejä näytettäviksi Intel perustuu iMac? Nyt tiedän, tämä on failry eeppisiä kysymys ja i ovat tehneet vähän tutkimusta asiat kuten EA: n Siideri ohjelma, joka coverts pc-pelejä, kuten tämä Intel-Macit mutta i just cant get it rakkaudesta eikä rahaa! Alternativly, jos vastaus minun previose kysymys on suora NOVoi ladata ISO image-tiedostoja (eli Pelit) on kiinnitettävä Levykkeeltä näyttää Macin? Teen sitä koko ajan minun PC, i vain ihmetellä, jos sen mahdollinen Mac? Ok, tehtävän kyselyn i tiedä, mutta - i really appreciate anyones apua, tietoa tai vain genral knowlage tästä aiheesta. Cheers guys DT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vaikka he johtavat Epäilen Mac on valta pelata pelejä, enkä usko, että he ovat omistautuneet grafiikkasovitinta.
| |||
| |||
| OOOO Errr, didnt ymmärrettävä, että! Haha - kiitos päämiehet ylös! Kaikki muut tiedot, kokemuksia, ajatuksia jne. welome:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| awwww kun näin tämän säikeen luulin että se oli keskustelu siitä, mikä on parempi olin valmis hankepakettien Mac ole loppua
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitään keskustelua: Gamer: PC. Net surfaavat: Mac Kaikki muu: Joko. Kaikki edellä mainitut: PC.
|
| |||
| |||
| Macit ovat myös erittäin hyvä, kustannustoiminta, graafinen suunnittelu jne. ja musiikin tuotantoon. Ne ovat koneet toimistossa ei pelaamista leluja. |
|
| |||
| |||
| mutta kpl voi tehdä kaikkia edellä yhtä hyvin ja edullisemmin! |
|
| |||
| |||
| Olen eri mieltä, on ohjelmistojen Mac että ei ole käytettävissä tietokoneessa. |
|
| |||
| |||
| kuten mitä ...... Boot Camp |
|
| |||
| |||
| Ok, tässä on yksi, musiikin tuotanto-ohjelmisto. Logic, luultavasti paras ohjelmisto työ on käytetty vain noin joka studio, college, koulussa tai missä tahansa, ja se on käytettävissä vain Mac. |