![]() |
|
| |||
| |||
| Ok ja, I'v is een PC gamer voor eeuwig en altijd i'v beschouwd Macs te kinda like 'De anderen! " En klanten van dat ik nooit echt ooit gebruikt zijn. Echter, recenlty Ik besloot om uit te gaan op een grote van een boemel-uitgaven voor christams en ik toevallig mee naar huis een van de prachtige nieuwe 24inch iMacs (2.8GHz Intel, 2G RAM, 500GB HDD, enz.) als een cadeautje aan mezelf ! Anyway i'v geweest met veel plezier met deze en alle but i cant help kijk naar mijn stapel van PC games die lijken te verzamelen stof en ik vraag me af of er was wat ik kon doen. Dus, het grootste deel van mijn vraag is ... Is er toch, op alle mogelijke, aan andere manier krijgen pc-rom-en PC-DVD-games te draaien op een Intel gebaseerde iMac? Nu ik weet dat dit een failry epische vraag en ik zijn bezig met een weinig onderzoek naar zaken als EA's CIDER programma dat schuilplaatsen PC Games zoals deze voor Intel Macs but i just cant get it voor liefde of geld! Alternativly, indien het antwoord op mijn vraag previose is een rechte NEE, Kan gedownload ISO image-bestanden (dwz Games) worden gemonteerd op de schijven te draaien op Macs? Ik doe het de hele tijd op mijn PC, i just me af of het mogelijk is voor de Mac? Ok, missie van een query, i know, maar - ik echt waarderen anyones helpen, inzicht of gewoon genral knowlage over dit onderwerp. Cheers jongens DT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zelfs als zij lopen betwijfel ik de Mac zal de bevoegdheid hebben om het spel te spelen, ik denk niet dat ze hebben specifieke grafische kaarten.
| |||
| |||
| Oooo Errr, didnt beseffen dat! Haha - thanks for the heads up! Alle andere informatie, ervaringen, ideeën enz. zijn welome:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| awwww toen ik zag deze draad Ik vond het een discussie over wat beter is ik was bereid om leisteen de mac geen einde
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen debat: Gamer: PC. Netto surfen: Mac Iets anders: Ofwel. Alle bovenstaande: PC.
|
| |||
| |||
| Macs zijn ook erg goed voor het publiceren, grafische ontwerpen, enz. en muziek productie. Ze zijn machines voor het kantoor niet gaming speelgoed. |
|
| |||
| |||
| maar st kan doen al het bovenstaande net zo goed en tegen een lagere prijs! |
|
| |||
| |||
| Ik ben het niet eens, er is software voor Macs die niet beschikbaar is voor de pc. |
|
| |||
| |||
| graag wat ...... Boot Camp |
|
| |||
| |||
| Ok, hier is een, muziek productie software. Logica, aantoonbaar de beste software voor de taak wordt gebruikt in bijna elke studio, hogeschool, school of wat dan ook en is alleen beschikbaar voor Mac. |