![]() |
|
| |||
| |||
| Ok det, I'v vært PC-gamer forever og i'v alltid vurderes maskiner til å bli litt som "De andre!" Og CUS av at jeg egentlig aldri brukt dem. Men recenlty jeg bestemte meg for å gå ut på storskjerm på et forbruk moro for christams og jeg skjedde å hente hjem en av de flotte nye 24inch iMacs (2.8Ghz Intel, 2G RAM, 500 GB HDD) som et lite presentere meg selv ! Allikevel i'v hatt mye moro med det, og alle bortsett fra jeg skrånende hjelpe ser over på min haug av PC-spill som ser ut til å samle støv og jeg lurer på om det var noe jeg kunne gjøre med det. Så mesteparten spørsmålet mitt er ... Er det likevel, i det hele tatt er mulig, til en eller annen måte få PC-ROM og PC-DVD-spill skal kjøres på en Intel-basert iMac?? Jeg vet dette er en failry episke spørsmål og jeg har gjort lite forskning på ting som EA's Cider program som coverts pc-spill som dette for Intel-Mac, men jeg skrånende få det for kjærlighet eller penger! Alternativly hvis svaret på mitt previose spørsmålet er en rett NOKan lastes ned ISO-bildefiler (dvs. Games) monteres på disker for å kjøre på Mac? Jeg gjør det hele tiden på min PC, jeg bare lurer på om det mulig for Mac? Ok, oppdrag av en spørring Jeg vet det, men - jeg virkelig setter pris anyones hjelpe, innsikt eller bare genral knowlage om dette temaet. Cheers guys DT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv om de kjører jeg tviler Mac har makt til å spille spill, tror jeg ikke de har dedikert grafikkort.
| |||
| |||
| Oooo Errr, didnt innse det! Haha - takk for heads up! All annen info, erfaringer, ideer osv. er welome:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| awwww da jeg så denne tråden Jeg trodde det var en debatt om hva som er bedre Jeg var forberedt på å skifer Mac ingen ende
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ingen debatt: Spiller: PC. Netto surfing: Mac Noe annet: Enten. Alle disse: PC.
|
| |||
| |||
| Mac er også veldig bra for publisering, grafisk design etc. og musikk produksjon. De er maskiner for kontoret ikke spilling leketøy. |
|
| |||
| |||
| men PCer kan gjøre alt dette like bra og til en lavere pris! |
|
| |||
| |||
| Jeg er uenig, er det programvare for Mac som ikke er tilgjengelig for PC. |
|
| |||
| |||
| liker det ...... Boot Camp |
|
| |||
| |||
| Ok, her er en musikk produksjon programvare. Logic, kanskje den beste programvaren for jobben brukes i omtrent alle studio, høyskole, skole eller noe, og er bare tilgjengelig for Mac. |