![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, joskus kun pelaan NFSU sen joskus ABIT laggy ja im ajattelu ehkä sen vuoksi im käynnissä näköala vain 2GB tai ehkä ive sai nvidia 7600, jos asia on näin im aikoo ostaa extra 2GB RAM-muistia ja 4850?!? vai oletteko sitä mieltä, että se on vain yksi mahdollinen skenaario: n |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämän pitäisi olla tarpeeksi RAM-muistia, se on todennäköisesti GFX kortin.
| |||
| |||
| dont hätää kaverit ive tilata ylimääräinen 2GB tai ram ottaen jopa 4 Gt ja myös ive käsitellään vain kiva 1GB 4850 |
|
| |||
| |||
| Oletko käynnissä 64bit OS, muuten ylimääräistä RAM-muistia on hyödytön. |
|
| |||
| |||
| ei 32-bittinen ps: Vaikuttaako CPU pullonkaula minun GPU coz muiden kannustuspuhe sanoa se? |
|
| |||
| |||
| Pelit ovat GFX kortin riippuvaisia RAM-muistia ja CPU ei tarvitse olla kärjessä, sinun olisi hienoa, vaikka en tiedä, mitä CPU olet. Myös Windows 32bit voi käyttää vain 3GB RAM-muistia, nykyiset 2GB + 1GB GFX kortti = 3GB. Joten ei ole mitään järkeä lisätä sen enempää kuin mitä olette jo. |
|
| |||
| |||
| ive sai AMD X2 4200 + ja käyttöjärjestelmä on Windows Vista Home Prem 32 |
|
| |||
| |||
| Joo, CPU olisi hienoa, uusi GFX kortti tekee paljon eroa. Älä vaivaudu lisäämättä enemmän RAM-muistia, rahan haaskausta. |
|
| |||
| |||
| ok jäähtyä kiitos neuvoja |
|
| |||
| |||
| niin ive asennettu uudet ram ja GFX kortti, mutta nyt kun avaan NFSUC pikakuvake se avaa ja toistaa leikattu kohtaus ja sen jälkeen minun seurata menee tyhjäksi, yhden kerran jälkeen leikattu kohtaus on mennyt hullun se keeped näkyä ja muuttuvia ja menevät eri värit, ive päivitetty minun näytönohjaimet Mitä muuta kannustuspuhe ymmärtää? |