![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo jongens, soms wanneer ik spelen NFSU haar soms abit laggy en im denken misschien zijn omdat im draait Vista slechts 2 GB of misschien ive got a nvidia 7600, indien dat het geval is im going to buy extra 2GB ram en een 4850?!? of denk je dat het slechts een van de scenario's |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat moet genoeg RAM-geheugen, is het waarschijnlijk de gfx kaart.
| |||
| |||
| Geen zorgen jongens ive bestelde een extra 2GB ram nemen of het aan 4gb en ook ive behandeld mij tot een mooi 1gb 4850 |
|
| |||
| |||
| Bent u actief 64bit OS, anders is het extra RAM-geheugen is nutteloos. |
|
| |||
| |||
| geen 32-bits ps: zal mijn cpu bottleneck mijn GPU coz andere PEP zal het zeggen? |
|
| |||
| |||
| Games zijn gfx kaart afhankelijk, RAM en CPU niet hoeft te worden als snijkant, moet u wel goed maar ik weet niet wat CPU je hebt. Ook Windows 32Bit mag alleen gebruik maken van 3GB RAM, uw huidige 2GB + 1GB gfx kaart = 3 GB. Er is dus geen punt toevoegen van meer dan wat u al hebt. |
|
| |||
| |||
| ive got een AMD X2 4200 + en OS is Windows Vista Home Prem 32 |
|
| |||
| |||
| Ja, CPU moet boete, de nieuwe gfx kaart zal een groot verschil. Niet de moeite de toevoeging van meer RAM, verspilling van geld. |
|
| |||
| |||
| ok cool dank voor uw advies |
|
| |||
| |||
| zo ive geïnstalleerd mijn nieuwe ram en gfx kaart maar nu als ik open NFSUC snelkoppeling opent en speelt de cut scene en daarna mijn monitor gaat blank, een tijd na de 'cut scène ging boos het keeped blijkt en veranderende patronen en gaan van verschillende kleuren, ive bijgewerkt mijn grafische drivers wat heb je oppeppen suggereren? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need for Speed undercover - Registratie code | mralex | PC & Gaming Console | 1 | 15 jun 2009 03:48 |
| 2,66 Intel i7 920 Processor te vertragen voor Need For Speed: Undercover | De Tsjaad | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 12 jun 2009 09:58 |
| Need for speed undercover | robina80 | PC & Gaming Console | 5 | De 1 januari 2009 06:38 |
| BF2 erg laggy | ashaiba | PC & Gaming Console | 10 | 28 mei 2008 15:53 |
| Laggy! hulp nodig | markeyboy9944 | PC & Gaming Console | 5 | 19 dec 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |