![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Noen ganger når jeg spiller NFSU sin iblant abit laggy og im tenker kanskje sin fordi im kjører vista på bare 2 GB eller kanskje Ive fikk nvidia 7600 hvis det er tilfelle im kommer til å kjøpe ekstra 2 GB RAM og en 4850?? eller tror du det bare én av scenariet er |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det burde være nok RAM, er det trolig GFX kortet.
| |||
| |||
| dont bekymre fyrene Ive bestilt en ekstra 2GB eller ram tar det opp til 4GB, og også Ive behandlet meg en fin 1GB 4850 |
|
| |||
| |||
| Er du kjøre 64bit OS, ellers ekstra RAM er ubrukelig. |
|
| |||
| |||
| nr. 32 bit ps: vil min CPU flaskehalsen min GPU coz andre futt si det? |
|
| |||
| |||
| Spillene er GFX kortet avhengige, RAM og CPU trenger ikke å være så sofistikert, skal du fint selv om jeg ikke vet hva CPU du har. Også Windows 32bit kan bare bruke 3 GB RAM, din nåværende 2GB + 1GB GFX kortet = 3GB. Så det er ingen vits å legge noe mer enn det du allerede har. |
|
| |||
| |||
| Ive fikk en AMD X2 4200 + og operativsystemet er Windows Vista Home Prem 32 |
|
| |||
| |||
| Ja, CPU skal være fine, nye GFX kortet vil gjøre mye av forskjellen. Ikke bry legge noe mer RAM, sløsing med penger. |
|
| |||
| |||
| ok kult takk for råd |
|
| |||
| |||
| så Ive installert meg ny ram og GFX kortet, men nå når jeg åpner NFSUC snarvei åpnes det og spiller kutte scenen og etter at skjermen min går tom, en tid etter kutte scenen det gikk gal det keeped viser og skiftende mønstre og kommer fra ulike farger, Ive oppdatert min grafikk drivere hva annet har du futt foreslår? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Need For Speed under - Registrering koden | mralex | PC & Console Gaming | 1 | 15 juni 2009 03:48 |
| 2,66 GHz Intel i7 920 prosessoren til Slow for Need For Speed: spanings - | Den Tsjad | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 12 juni 2009 09:58 |
| Need For Speed spanings - | robina80 | PC & Console Gaming | 5 | 1 januar 2009 06:38 |
| BF2 svært laggy | ashaiba | PC & Console Gaming | 10 | 28 mai 2008 15:53 |
| Laggy! trenger hjelp | markeyboy9944 | PC & Console Gaming | 5 | 19 desember 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |