![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, Ibland när jag spelar NFSU dess ibland lite laggy och im tänker kanske sin grund im köra Vista på bara 2gb eller kanske ive har ett nvidia 7600 om så är fallet im går att köpa extra 2GB RAM-minne och en 4850?? eller tror du att det endast en av scenario är |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det borde räcka RAM, det är förmodligen den GFX kortet.
| |||
| |||
| dont oroa killar ive beställt en extra 2gb eller ram som tar upp till 4 GB och även ive behandlade mig till en trevlig 1GB 4850 |
|
| |||
| |||
| Är du köra 64bit OS, annars extra RAM är meningslöst. |
|
| |||
| |||
| ingen 32-bitars ps: kommer min cpu flaskhals min GPU coz andra PEP säger att det kommer? |
|
| |||
| |||
| Spel är GFX kortet beroende, RAM och CPU behöver inte vara så banbrytande, du ska vara bra även om jag inte vet vad CPU du har. Även Windows 32bit kan bara använda 3 GB RAM-minne din nuvarande 2GB + 1GB GFX kortet = 3 GB. Så det är ingen idé att lägga till något mer än vad du redan har. |
|
| |||
| |||
| ive har en AMD X2 4200 + och OS är Windows Vista Home Prem 32 |
|
| |||
| |||
| Ja, CPU ska vara bra, den nya GFX kort kommer att göra stor skillnad. Inte bryr sig att lägga till mer RAM, slöseri med pengar. |
|
| |||
| |||
| ok coolt tack för ditt råd |
|
| |||
| |||
| så ive installerade min nya ram och GFX kortet men nu när jag öppnar NFSUC genväg öppnas och spelar upp skära scenen och efter att min bildskärm går tomt, en tid efter det att skära scenen gick galna det keeped visar och ändrar mönster och kommer från olika färger, ive uppdaterade min grafik förare Vad behöver du PEP föreslå? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Need for Speed undercover - registreringskoden | mralex | PC & Console Gaming | 1 | 15 juni 2009 03:48 |
| 2,66 GHz Intel i7 920 Processor avta för Need For Speed: Undercover | Tchads | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 12 juni 2009 09:58 |
| Need for Speed undercover | robina80 | PC & Console Gaming | 5 | 1 januari 2009 06:38 |
| BF2 mycket laggy | ashaiba | PC & Console Gaming | 10 | 28 maj 2008 15:53 |
| Laggy! behöver hjälp | markeyboy9944 | PC & Console Gaming | 5 | 19 december 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |