![]() |
|
| |||
| |||
| Højre, Jeg har netop installeret Lego Star Wars på min laptop og jeg får en af de to resultater, når jeg forsøger at indlæse den, enten denne besked: ![]() Eller jeg får en BSOD eventuelle andre programmer der kører, når jeg forsøger at indlæse den. Men når jeg går til at spille et andet spil, Prince of Persia: Warrior Inden jeg få disse oplysninger, før spillet belastninger: ![]() Er der nogen mulighed for at finde ud af, hvilken af disse der er rigtigt? Hvordan finder jeg ud af, om jeg rent faktisk har Pixel Shader 1.1 support? Enhver hjælp ville være meget værdsat som næsten ingen spil arbejder på min laptop, og jeg ved ikke hvorfor, fordi det er helt nyt og relativt høje spec .. Thanks: / |
|
| |||
| |||
| Åh, og hvad sker der, hvis jeg vil opgradere mit grafikkort? Jeg er på en Sony VAIO CR11S serie og grafikkortet er et Intel Media Accelerator X3100, som så vidt jeg ved er indbygget i bundkortet .. Er der nogen mulig måde kunne jeg forbedre mit grafikkort på alle uden at købe en ny bærbar? : S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gætte på, at spillet ikke genkende din integreret grafik og ingen der er ingen mulighed for at opgradere din grafik uden at købe en ny lappy
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil holde mig til desktops for spil. |
|
| |||
| |||
| Hmm ... har du plaster spillet?, hvis der er til rådighed Kadejd |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skærmkort - Need AGP Shader 2.0 | Kelz | Grafikkort & Monitors | 5 | 20. maj 2009 13:35 |
| Luxeed Dynamic Pixel LED Keyboard! | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 2 | 30 december 2008 10:11 |
| Stak pixel (r), notebook | Danim | Grafikkort & Monitors | 1 | 19. sep 2008 20:28 |
| Stak pixel | rsteenoven | Grafikkort & Monitors | 3 | 10 marts 2008 13:47 |
| Pixel guide til billedkvaliteten? | comp4681 | Digital Imaging & Printere | 2 | 3 marts 2008 06:05 |
| Thread Tools | |
| |