mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Pixel Shader 1.1 problemer ...

Reply

Thread Tools
Old 20. april 2008, 04:10
Medlem Gruppen

Default Pixel Shader 1.1 problemer ...

Højre,

Jeg har netop installeret Lego Star Wars på min laptop og jeg får en af de to resultater, når jeg forsøger at indlæse den, enten denne besked:

Eller jeg får en BSOD eventuelle andre programmer der kører, når jeg forsøger at indlæse den.

Men når jeg går til at spille et andet spil, Prince of Persia: Warrior Inden jeg få disse oplysninger, før spillet belastninger:

Er der nogen mulighed for at finde ud af, hvilken af disse der er rigtigt? Hvordan finder jeg ud af, om jeg rent faktisk har Pixel Shader 1.1 support?

Enhver hjælp ville være meget værdsat som næsten ingen spil arbejder på min laptop, og jeg ved ikke hvorfor, fordi det er helt nyt og relativt høje spec ..

Old 20. april 2008, 04:39
Medlem Gruppen

Åh, og hvad sker der, hvis jeg vil opgradere mit grafikkort?

Jeg er på en Sony VAIO CR11S serie og grafikkortet er et Intel Media Accelerator X3100, som så vidt jeg ved er indbygget i bundkortet ..

Er der nogen mulig måde kunne jeg forbedre mit grafikkort på alle uden at købe en ny bærbar? : S
Old 20. april 2008, 07:03
Redaktør Gruppen

Jeg vil gætte på, at spillet ikke genkende din integreret grafik og ingen der er ingen mulighed for at opgradere din grafik uden at købe en ny lappy

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 20. april 2008, 11:44
Donor-Gruppen

Jeg vil holde mig til desktops for spil.
Old 4. maj 2008, 07:16
Medlem Gruppen

Hmm ... har du plaster spillet?, hvis der er til rådighed

Kadejd
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Skærmkort - Need AGP Shader 2.0 Kelz Grafikkort & Monitors 5 20. maj 2009 13:35
Luxeed Dynamic Pixel LED Keyboard! KanoakaVirus General Hardware Chat 2 30 december 2008 10:11
Stak pixel (r), notebook Danim Grafikkort & Monitors 1 19. sep 2008 20:28
Stak pixel rsteenoven Grafikkort & Monitors 3 10 marts 2008 13:47
Pixel guide til billedkvaliteten? comp4681 Digital Imaging & Printere 2 3 marts 2008 06:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.