vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Pixel Shader 1.1 ongelmia ...

Reply

Thread Tools
Old 20 huhtikuu 2008, 04:10
Jäsen

Oikea,

Olen juuri asentanut Lego Star Wars minun laptop ja saan kahdella tuloksia aina, kun yritän ladata se joko viestin:

Tai saan BSOD jos kaikki muut sovellukset on käynnissä, kun yritän ladata sitä.

Kuitenkin, että kun menen pelaamaan toisen pelin, Prince of Persia: Warrior Within, saan nämä tiedot ennen peliä kuormat:

Onko mitään keinoa selvittää, mitkä näistä on oikein? Miten saan selville, jos en itse ole Pixel Shader 1.1-tukea?

Kaikki apu olisi tervetullutta kuin käytännössä mitään pelit toimivat minun laptop enkä tiedä miksi, koska se on aivan uusi ja suhteellisen korkeat spec ..

Kiitos: /
Old 20 huhtikuu 2008, 04:39
Jäsen

Voi, ja mitä tapahtuu, jos haluan päivittää minun näytönohjain?

Minulla on Sony VAIO CR11S sarjaan ja näytönohjain on Intel Media Accelerator X3100, joka sikäli kuin tiedän on sisällytetty emolevyn ..

Onko mahdollisella tavalla voisin parantaa näytönohjaimen lainkaan ilman ostaa uuden kannettavan tietokoneen? : S
Old 20 huhtikuu 2008, 07:03
Moderator Group

Haluaisin arvata, että peli ei tunnista integroitu grafiikka ja ei ole tapa päivittää grafiikkaa ilman ostaa uuden lappy

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 20 huhtikuu 2008, 11:44
Rahoittajien ryhmän

I'd kiinni työpöytiin peleihin.
Old 4. toukokuuta 2008 07:16
Jäsen

Hmm ... olet korjaustiedosto pelin?, jos siihen ei ole saatavilla

Kadejd
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.