![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oikea, Olen juuri asentanut Lego Star Wars minun laptop ja saan kahdella tuloksia aina, kun yritän ladata se joko viestin: ![]() Tai saan BSOD jos kaikki muut sovellukset on käynnissä, kun yritän ladata sitä. Kuitenkin, että kun menen pelaamaan toisen pelin, Prince of Persia: Warrior Within, saan nämä tiedot ennen peliä kuormat: ![]() Onko mitään keinoa selvittää, mitkä näistä on oikein? Miten saan selville, jos en itse ole Pixel Shader 1.1-tukea? Kaikki apu olisi tervetullutta kuin käytännössä mitään pelit toimivat minun laptop enkä tiedä miksi, koska se on aivan uusi ja suhteellisen korkeat spec .. Kiitos: / |
|
| |||
| |||
| Voi, ja mitä tapahtuu, jos haluan päivittää minun näytönohjain? Minulla on Sony VAIO CR11S sarjaan ja näytönohjain on Intel Media Accelerator X3100, joka sikäli kuin tiedän on sisällytetty emolevyn .. Onko mahdollisella tavalla voisin parantaa näytönohjaimen lainkaan ilman ostaa uuden kannettavan tietokoneen? : S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin arvata, että peli ei tunnista integroitu grafiikka ja ei ole tapa päivittää grafiikkaa ilman ostaa uuden lappy
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| I'd kiinni työpöytiin peleihin. |
|
| |||
| |||
| Hmm ... olet korjaustiedosto pelin?, jos siihen ei ole saatavilla Kadejd |