mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Pixel Shader 1.1 problemen ...

Reply

Thread Tools
Old 20 apr 2008, 04:10
Lid Fractie

Default Pixel Shader 1.1 problemen ...

Rechts,

Ik heb zojuist geïnstalleerde Lego Star Wars op mijn laptop en ik krijg een van de twee uitkomsten wanneer ik probeer te laden, of het volgende bericht:

Of krijg ik een BSOD eventuele andere toepassingen worden weergegeven wanneer ik probeer te laden.

Echter, wanneer ik naar een ander spel spelen, Prince of Persia: Warrior Within, krijg ik deze gegevens voordat het spel geladen:

Is er een manier om uit te zoeken welke van deze goed is? Hoe kom ik erachter of ik inderdaad hebben Pixel Shader 1.1 support?

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd als vrijwel geen spellen werken op mijn laptop en ik weet niet waarom, want het is gloednieuw en relatief hoge spec ..

Old 20 apr 2008, 04:39
Lid Fractie

Oh, en wat gebeurt er als ik wil upgraden van mijn grafische kaart?

Ik ben op een Sony VAIO CR11S serie en de grafische kaart is een Intel Media Accelerator X3100, die voor zover ik weet is ingesloten in het moederbord ..

Is er een mogelijke manier kon ik mijn grafische kaart bij dit alles zonder de aanschaf van een nieuwe laptop? : S
Old 20 apr 2008, 07:03
Moderator Groep

Ik denk dat het spel niet herkent uw geïntegreerde graphics en geen is er geen manier voor het upgraden van uw grafische zonder de aanschaf van een nieuwe lappy

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 20 apr 2008, 11:44
Donor Groep

Ik wil vasthouden aan desktops voor spelletjes.
Old 4 mei 2008, 07:16
Lid Fractie

Hmm ... heb je patch het spel?, indien er sprake is van enige beschikbare

Kadejd
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Videokaart - Noodzaak AGP Shader 2.0 Kelz Grafische Kaarten & Monitors 5 20 mei 2009 13:35
Luxeed Dynamic Pixel LED Keyboard! KanoakaVirus Algemeen Hardware Chat 2 30 dec 2008 10:11
Stuck pixel (s), notebook Danim Grafische Kaarten & Monitors 1 19e sep 2008 20:28
Stuck pixels rsteenoven Grafische Kaarten & Monitors 3 10 mrt 2008 13:47
Pixel-gids voor de beeldkwaliteit? comp4681 Digital Imaging & Printers 2 De 3 maart 2008 06:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.