![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Høyre,
Jeg har nettopp installert Lego Star Wars på min laptop, og jeg får en av to utfall når jeg prøver å laste den, enten denne meldingen: ![]() Eller får jeg en BSOD om noen andre programmer som kjører når jeg prøver å laste den. Men når jeg prøver å spille et annet spill, Prince of Persia: Warrior Within, får jeg disse opplysningene før spillet laster: ![]() Er det noen måte å finne ut hvilken av disse er riktig? Hvordan finner jeg ut om jeg faktisk har Pixel Shader 1.1-støtte? Eventuelle hjelpe ville være verdsatt som praktisk talt ingen spill fungerer på min laptop, og jeg vet ikke hvorfor, fordi den er helt ny og relativt høy spec .. Takk: / |
|
|
|||
|
|||
|
Å, og hva skjer hvis jeg ønsker å oppgradere skjermkortet?
Jeg er på en Sony VAIO CR11S serien og grafikkortet er en Intel Media Accelerator X3100, som så langt jeg vet er innebygd i hovedkortet .. Er det noen måte jeg kan forbedre min grafikkortet på alle uten å kjøpe en ny bærbar PC? : S |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg vil gjette at spillet ikke gjenkjenner din integrert grafikk og no er det ingen måte å oppgradere din grafikk uten å kjøpe en ny lappy
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil holde fast ved stasjonære for spill.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hmm ... har du patch spillet?, hvis det er tilgjengelig
Kadejd |