![]() |
|
| |||
| |||
| Höger, Jag har just installerat Lego Star Wars på min laptop och jag får ett av två resultat när jag försöker ladda det, antingen det här meddelandet: ![]() Eller får jag en BSOD eventuella andra program som körs när jag försöker läsa in den. Men när jag går att spela ett annat spel, Prince of Persia: Warrior Within, jag få dessa uppgifter innan spelet laster: ![]() Finns det något sätt att ta reda på vilka av dessa som är rätt? Hur får jag reda på om jag verkligen har Pixel Shader 1.1 stöd? Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat eftersom praktiskt taget inga spel fungerar på min laptop och jag vet inte varför eftersom det är helt nytt och relativt hög spec .. Tack: / |
|
| |||
| |||
| Oh, och vad händer om jag vill uppgradera mitt grafikkort? Jag är på en Sony VAIO CR11S serien och grafikkortet är ett Intel Media Accelerator X3100, som såvitt jag vet är inbäddat i moderkortet .. Finns det något sätt jag kan förbättra mitt grafikkort på alla utan att köpa en ny laptop? : S |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle gissa att spelet inte känner igen din integrerad grafik och det finns ingen möjlighet att uppgradera din grafik utan att köpa en ny lappy
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag skulle hålla fast vid en stationär dator för spel. |
|
| |||
| |||
| Hmm ... har du patch spelet?, om det finns någon tillgänglig Kadejd |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Grafikkort - Behöver AGP Shader 2.0 | Kelz | Grafikkort & Skärmar | 5 | 20 maj 2009 13:35 |
| Luxeed Dynamic Pixel LED Keyboard! | KanoakaVirus | General Hardware Chat | 2 | 30 december 2008 10:11 |
| Stuck pixel (s), anteckningsblock | Danim | Grafikkort & Skärmar | 1 | 19:e sep 2008 20:28 |
| Stuck pixel | rsteenoven | Grafikkort & Skärmar | 3 | 10 mars 2008 13:47 |
| Pixel guide till bildkvaliteten? | comp4681 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 3 mars 2008 06:05 |
| Thread Tools | |
| |