![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, Under pres jeg sidst fik den orange boks, selv om jeg allerede har Half-Life 2 og Episode en. Men stadig, 3 flere spil ![]() Men denne nye Portal spillet er virkelig interessante, er det mere som et puslespil derefter et spil, nogen prøvet det? |
|
| |||
| |||
| Ja. Jeg har prøvet det. Jeg faldt i kærlighed med det på niveau 3 eller 4, da jeg fik at vide, at niveauet var umuligt. Efter at have afsluttet rudimentær puslespil, den særlige AI, der overholder de spiller meddelt mig, at jeg havde "klaret sig godt og forblev resolut i lyset af den ekstreme pessimisme«. Jeg troede, det var vidunderligt. Også, taler maskingeværer! Og at 4 af dem i en uendelig løkke, og ser dem skyde hinanden * aldrig * bliver gammel. |
|
| |||
| |||
| Haha |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fejl i Valve Hammer Editor noget med OpenGL | Skyforger | Grafikkort & Monitors | 0 | 13 marts 2009 09:39 |
| Portal | Macmac508 | PC & Console Gaming | 1 | 9 juni 2008 09:00 |
| Valve fordringer kan du spille Half-Life 3 lige nu | SirStukings | PC & Console Gaming | 4 | 18th Dec 2007 11:15 |
| OMG = ventilen Store | SirStukings | Off Topic Discussion | 2 | 5 november 2007 14:54 |
| Thread Tools | |
| |