![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, Paineen alaisena olen vihdoin saanut Orange Box, vaikka minulla on jo Half-Life 2 ja Episode yksi. Mutta silti, 3 enemmän pelejä ![]() Mutta tämä uusi Portal peli on todella mielenkiintoinen, se on enemmän kuin palapelin sitten pelin, kukaan kokeillut? |
|
| |||
| |||
| Kyllä. Olen kokeillut sitä. Rakastuin se taso 3 tai 4, kun olin kertonut taso oli mahdotonta. Kun täyttämällä alkeellisia palapeli, erityinen AI jotka huomauttaa pelaaja ilmoitti minulle, että minulla oli "hyvin ja pysyi päättäväisesti edessä äärimmäisen pessimismiä". Luulin, että oli hienoa. Myös puhumisen konekiväärit! Ja käyttöönottoa 4 niistä ääretöntä silmukkaa ja katselemasta ampua toisiaan * ei * saa vanha. |
|
| |||
| |||
| Haha |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virhe Valve Hammer Editor jotain OpenGL | Skyforger | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 13th Mar 2009 09:39 |
| Portal | Macmac508 | PC & Console Gaming | 1 | 9. Jun 2008 09:00 |
| Valve väittää voit pelata Half-Life 3 juuri nyt | SirStukings | PC & Console Gaming | 4 | 18. Joulukuu 2007 11:15 |
| OMG = venttiili Store | SirStukings | Off Topic Discussion | 2 | 5. marraskuu 2007 14:54 |
| Thread Tools | |
| |