mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Portal Genom Valve

Reply

Thread Tools
Old 7 december 2007, 11:12
Ledamot Gruppen

Default Portal Genom Valve

Ok,
Under påtryckningar jag äntligen fick Orange box, även om jag redan har Half-Life 2 och Episode ett. Men 3 flera spel

Men denna nya portalen spelet är riktigt intressant, det är mer som ett pussel då ett spel någon provat den?
Old 8 december 2007, 13:51
Ledamot Gruppen

Ja. Jag har provat det. Jag blev kär i den på nivå 3 eller 4, när jag fick höra det var omöjligt. Efter den rudimentära pussel, den speciella AI som iakttar spelaren meddelat mig att jag hade "bra och var beslutsamma i ansiktet av extrema pessimism". Jag tyckte det var underbart.

Dessutom talar kulsprutor! Och att 4 av dem i en oändlig loop och tittar på dem skjuter varandra * aldrig * blir gammal.
Old 9 december 2007, 05:04
Ledamot Gruppen

Haha
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Fel i Valve Hammer Editor något med OpenGL Skyforger Grafikkort & Skärmar 0 13 mars 2009 09:39
Portal Macmac508 PC & Console Gaming 1 9 juni 2008 09:00
Valve påståenden kan du spela Half-Life 3 just nu SirStukings PC & Console Gaming 4 18 december 2007 11:15
OMG = Den VENTIL Store SirStukings Off Topic Discussion 2 5 november 2007 14:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.