![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og lad os få en TCF kamp Fest gang. Min er "TCFmod alex" Også et råbe ud til RIP151, Arcticmilk og Ch33se3dPrinc3. Se dig om her, når du tilmelder dig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ooO simpelthen ooO men vil ændre sig til enten cew27 eller cewy
| |||
| |||
| Penguin Chaser |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minn er Xactly Master men min måned retssagen vil løbe tør 28/01/2008 nær te udgangen af marts I'll forny den, så du skal ikke forvente at se mig online
| |||
| |||
| Check out minen og din rangeret statistikinterval på Bungie.net Cewy ...... Selv om jeg stadig sutter med sniper riffel. ![]() Here'a pic af "The Pit 'viser dødsfald af energi sværd. Gæt hvem der skabte den røde og gule BLOB øverst .....
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Hvorfor er mine bedre end din?, jeg næppe spille Halo længere Jeg er hooked på gh3 og Renegade |
|
| |||
| |||
|
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| jeg dont spille rangerede jeg var syg af kommende 1. i spillet og blive MVP og mit team gør forfærdelige og trække min rang ned |
|
| |||
| |||
| lol Citat:
|
|
| |||
| |||
|