![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og la oss få en TCF kamp fest går. Mine er "TCFmod alex" Også en rope ut RIP151, Arcticmilk og Ch33se3dPrinc3. Ser deg på her når du registrerer deg.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ooO bare ooO men skal bytte til enten cew27 eller cewy
| |||
| |||
| Penguin Chaser |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sřkeagent er Xactly Master men min måned prøveperioden løper ut 28/01/2008 nær te slutten av mars vil jeg fornye den, så ikke forvent å se meg på nettet
| |||
| |||
| Sjekk ut mine og dine rangeres statistikkintervall på Bungie.net Cewy ...... Selv om jeg fortsatt suge med snikskytter rifle. ![]() Here'a bilde av "The Pit" viser dødsfall etter energi sverd. Gjett hvem som opprettet den røde og gule BLOB øverst .....
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| hvorfor er mine bedre enn deg? jeg neppe spille Halo lenger jeg er hekta på gh3 og overløper |
|
| |||
| |||
|
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| jeg dont spille rangert jeg var lei av kommende 1ste i spillet, og blir MVP og mitt team gjør fryktelig og dra min rangering ned |
|
| |||
| |||
| lol Sitat:
|
|
| |||
| |||
|