![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Och låt oss få en TCF kamp fest igång. Mine är "TCFmod alex" Även en ropa ut till RIP151, Arcticmilk och Ch33se3dPrinc3. Se dig om här när du registrerar dig.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ooo bara ooo men kommer att byta till antingen cew27 eller cewy
| |||
| |||
| Penguin Chaser |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minn är Xactly Master men min månad rättegång tar slut 28/01/2008 nära te slutet av mars I'll förnya det, så förväntar sig inte att se mig online
| |||
| |||
| Kolla in mitt och ditt rankas statistik om Bungie.net Cewy ...... Även om jag fortfarande suga med Sniper gevär. ![]() Here'a pic av "The Pit" visar dödsfall av energi svärd. Gissa vem som skapade den röda och gula fläcken i toppen .....
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| varför är min bättre än din? jag knappast spela Halo längre Jag är fast på gh3 och avfälliga |
|
| |||
| |||
|
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| jag dont spela rankade jag var trött på kommande 1:a i spelet och vara MVP och mitt team gör hemska och dra min rank ner |
|
| |||
| |||
| lol Citat:
|
|
| |||
| |||
|