![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg hentede COD4 demo, som er 1.4gb og kan spille, at ok, så jeg prøver og spille et andet spil som jeg har haft problemer med halter ud før og smuk mange instant halter ud, har jeg en 160GB harddisk med 139gb fri, så jeg var blot undrende hvad der har forårsaget denne dramatiske ændringer i arrangementer på min computer lol tak u på forhånd Dan |
|
| |||
| |||
| halte handler ikke om harddiskplads, dets om hvad der kører på din computer. Luk alle ekstra programmer, før du forsøger at spille spillet. Enten det eller opgradere din direkte X eller dit skærmkortdrivere |
|
| |||
| |||
| Jeg har gjort alt dette, men ingen forbedring Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Udstationering specs ville være en halv anstændigt smule hjælp. Også, hvad er navnet på dette "andet spil" du spiller? Må ikke sige Crysis ...
|
| |||
| |||
| Producent: System fabrikanten Processor: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz (2 CPU) Hukommelse: 1024MB RAM Harddisk: 160 GB Video Card: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS Skærm: Plug and Play Monitor Lydkort: Realtek HD Audio output Indlæg / Headphones: Tastatur: USB Root Hub Mouse: USB Root Hub Mouse Surface: Operativsystem: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) Dan |
|
| |||
| |||
| det er ikke Crysis det er soldat front Dan |
|
| |||
| |||
| Anbefalinger til soldat front Anbefalet: Pentium III 1,2 GHz CPU, DirectX 9.0, dial-up internetadgang, 512MB hukommelse RAM, og 3D-accelerator støtte. [1] se, som du har alle krav til det jeg tror du bør bøde ... Jeg forstår virkelig ikke se nogen spørgsmål måske bortset fra nogle video valgmuligheder i spillet indstillet for hardware intensivt, eller at noget andet er at tage det ekstra hukommelse og CPU-kraft er nødvendig for glatte gameplay |
|
| |||
| |||
| hi, noget er absolut forkert, jeg havde en stilling lukket af dave hybrid jeg ærligt kan ikke løse problemet, og jeg har forsøgt for aldre nu m8 Dan |
|
| |||
| |||
| Jeg konstant am frysning og halter ud af spillet |
|
| |||
| |||
| Har du tjekke i spil video indstillinger |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet | rajank | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 17th May 2009 22:35 |
| Er dette en internetudbyder eller en router problem (måske endda et modem problem?) | amyreaney | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 10. jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |