![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, olen ladannut COD4 demo joka on 1.4gb ja voi olla, että ok, sitten yrittää pelata toisen pelin, joka minulla on ollut ongelmia jälkeenjääneiltä ennen ja melko paljon instant jäädä pois, minulla on 160 Gt: n kovalevy on 139gb vapaa joten oli vain ihmetellä, mikä on aiheuttanut tämän dramaattisesta muutoksesta tapahtumia minun tietokone lol kiittää u etukäteen Dan |
|
| |||
| |||
| viive ei ole kyse kiintolevytilaa, sen noin whats suorittamisen tietokoneessa. Sulje kaikki ylimääräiset ohjelmat, ennen kuin yrittää pelata peliä. Joko niin tai päivittää suoraan X tai näyttösovittimen ohjaimet |
|
| |||
| |||
| Olen tehnyt kaikki, mutta ei paranna Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lähettämisestä tiedot olisi puoli-ihmisarvoisen vähän apua. Myös sitä, mitä on nimi, tämän "muu peli" et pelaa? Älä sanoa Crysis ...
|
| |||
| |||
| Valmistaja: System valmistaja Prosessori: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz (2 CPUs) Muisti: 1024MB RAM Kovalevy: 160 GB Näytönohjain: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS Näyttö: Plug and Play Monitor Sound Card: Realtek HD Audio lähtöteho Kaiuttimet / Kuulokkeet: Keyboard: USB Root Hub Mouse: USB Root Hub Mouse-ala: Käyttöjärjestelmä: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) Dan |
|
| |||
| |||
| se ei ole Crysis on sotilaan edessä Dan |
|
| |||
| |||
| Suositukset sotilaan edessä Recommended: Pentium III 1,2 GHz CPU, DirectX 9.0, dial-up Internet-yhteys, 512 Mt muistia RAM-muistia, ja 3D-kiihdyttimellä tukea. [1] näkemästä kuten olette kaikki vaatimukset se mielestäni teillä olisi hieno ... En todellakaan näe mitään asiaa, paitsi ehkä joitakin video vaihtoehtoja pelin liian laitekeskeisiä tai että jotain muuta aloittamisesta että muistia ja prosessorin tehon tarpeen sujuvan gameplay |
|
| |||
| |||
| Hei, jotain on varmasti väärässä olin post suljettu dave risteytettyjen I rehellisesti ei voi korjata ongelma ja olen yrittänyt vuosikausia nyt M8 Dan |
|
| |||
| |||
| Olen jatkuvasti olen jäädyttämistä ja jälkeenjääneiltä poissa pelistä |
|
| |||
| |||
| Did you check in peli video asetukset |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma | rajank | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 17th Jun 2009 22:35 |
| Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) | amyreaney | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |