![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har hämtat COD4 demo som är 1,4 GB och kan spela det ok, så skall jag försöka spela ett annat spel som jag har haft problem med släpar ut före och ganska omedelbar släpa ut, jag har en 160 GB hårddisk med 139gb gratis så jag undrar bara vad som har orsakat denna dramatiska förändring i händelser på min dator lol thank u i förväg Dan |
|
| |||
| |||
| rapporteringseftersläpning är inte om hårddiskutrymme, sitt om vad som körs på datorn. Stäng alla extra program innan du försöker att spela spelet. Antingen det eller uppgradera din direkta X eller din grafikdrivrutinerna |
|
| |||
| |||
| Jag har gjort allt detta men ingen förbättring Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Utstationering specs skulle vara en halv anständigt lite hjälp. Och vad är namnet på denna "andra omgång" du spelar? Säg inte Häxkungens ...
|
| |||
| |||
| Tillverkare: System tillverkare Processor: Intel (R) Pentium (R) D CPU 2.80GHz (2 CPU) Minne: 1024MB RAM Hårddisk: 160 GB Grafikkort: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS Monitor: Plug and Play Monitor Ljudkort: Realtek HD Audio output Högtalare / Hörlurar: Keyboard: USB Root Hub Mus: USB Root Hub Mouse Surface: Operativsystem: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) Dan |
|
| |||
| |||
| Det är inte Häxkungens är soldat framför Dan |
|
| |||
| |||
| Rekommendationer för soldat framför Rekommenderat: Pentium III 1,2 GHz CPU, DirectX 9.0, uppringda Internet-anslutning, 512 MB minne RAM och 3D-accelerator stöd [1]. eftersom du har alla förutsättningar för det tycker jag att du ska bli bra ... Jag ser inga problem utom kanske några videoalternativ i spelet inställt för hårdvaruintensiv eller att något annat tar upp att extra minne och CPU-effekt som krävs för smidig gameplay |
|
| |||
| |||
| Hej, något är definitivt fel jag hade ett inlägg avslutades med dave hybrid jag ärligt kan inte åtgärda problemet och jag har försökt i evigheter nu M8 Dan |
|
| |||
| |||
| Jag ständigt är frysning och släpar ut ur spel |
|
| |||
| |||
| Har du kolla på matchen videoinställningar |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gateway starta upp problemet - Nej TPM eller TPM har problem | rajank | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 17 juni 2009 22:35 |
| Är detta en ISP eller en router problem (kanske till och med ett modem problem?) | amyreaney | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 10 juni 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |