![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut Call of Duty 5 ... peli alkaa hieno .. mutta kun i valitse kampanja ja käynnistä se ei tapahdu mitään .... näytön pysyä sellaisena kuin se on kuin ei mitään valittiin ... Käytän Core2 Quad kanssa 512MB nvidia 8400 GeForce ja Xp bit64 Call of Duty 4 juoksi kuin hurmata .. Ole hyvä opas minulle mitä tehdä .... |
|
| |||
| |||
| First things first, kokeile sen asentaa korjaus jos se on käytettävissä. Valitse Käynnistä> Ohjauspaneeli> Lisää / poista sovellus> Etsi sitä luettelossa, napsauta Muuta tai poista ja valitse Korjaa, jos se on käytettävissä. Jos ei ole, tai olet tehnyt tämän, ja sen vielä ei toimi, jatka toisen vaihtoehdon. Sen sijaan valita korjaus, tällä kertaa valita Uninstall, ja sitten on root noin tarkistaa et löydä mitään jäljellä tiedostot missä tahansa. Sitten aseta levy uudelleen ja asenna. Jos vielä ole onnea palaan ja minä tai joku muu ei suositella jotain. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI M8 että didnt työn yritä asentaa uusimmat ohjaimet GPU jonka löydät tässä
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ja jos se doesnt työtä (ja olet vielä edes tarkkailun tämän säikeen lol) yrittää lataamista ja asentamista korjaustiedostot pelin ovat tulleet ........... |
|
| |||
| |||
| Quote:
|