![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb Call of Duty 5 ... het spel begint fijn .. maar als ik kies de campagne en starten gebeurt er niets .... het scherm blijft zoals het is alsof er niets is geselecteerd ... Ik gebruik een Core2 Quad met een 512MB NVIDIA GeForce 8400 en een Xp bit64 Call of Duty 4 liep als een charme .. Gelieve mij leiden over wat te doen .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerste dingen eerst proberen een installeren reparatie indien beschikbaar.
Ga naar Start> Configuratiescherm> Software> Zoek in de lijst en klik op Wijzigen / Verwijderen en selecteer Reparatie, als deze beschikbaar is. Zo niet, of u dit heeft gedaan en zijn nog steeds niet werkt, gaat u verder met de tweede optie. In plaats van te kiezen Reparatie, dit keer kies Verwijderen en vervolgens een root rond om te controleren die u niet kunt vinden alle links over bestanden overal. Vervolgens plaatst u de schijf opnieuw en opnieuw. Als er nog steeds geen geluk kom terug en ik of iemand anders zal bevelen iets. Mijn Systeem: FordyPC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI m8 dat didnt werk probeer het installeren van de nieuwste stuurprogramma's voor uw GPU die u kunt vinden hier
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| En als dat doesnt 'werk (en je nog eens te controleren deze draad lol) proberen te downloaden en installeren van de patches voor de game die afkomstig zijn uit ........... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Call Of Duty 5 Probleem | imgachu | PC & Gaming Console | 1 | De 8 juni 2009 17:36 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Gaming Console | 3 | 8 Dec 2008 09:43 |
| Call of Duty 4 | jungle-bhoy | PC & Gaming Console | 6 | 29 dec 2007 17:35 |
| Direct X voor call of duty 2 | pidge | PC & Gaming Console | 5 | 7th Oct 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Gaming Console | 2 | 21 okt 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |