![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har installert Call of Duty 5 ... spillet starter fint .. men når jeg velge kampanjen og starter det ikke skjer noe .... skjermen forblir som det er ingenting ble valgt ... Jeg bruker en Core2 Quad med 512 MB NVIDIA GeForce 8400 og Xp bit64 Call of Duty 4 løp som en sjarm .. Vær guide meg på hva jeg skal gjøre .... |
|
| |||
| |||
| Først begynne med, kan du prøve en installere reparere hvis tilgjengelig. Gå til Start> Kontrollpanel> Legg til / fjern programmer> Finn det i listen, klikk på Endre / fjern og velger reparer, hvis den er tilgjengelig. Hvis ikke, eller du har gjort dette og fremdeles ikke fungerer, går du videre til det andre alternativet. I stedet for å velge reparer, denne gangen velger Uninstall, og deretter har en rot rundt for å sjekke du ikke finner noe igjen filer overalt. Deretter setter inn platen igjen og installere. Hvis fortsatt nei komme tilbake og meg selv eller noen andre skal anbefale noe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI m8 at didnt work prøve å installere de nyeste driverne for GPU som du finner her
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Og hvis det ikke 'arbeider (og er du fortsatt selv kontrollere denne tråden lol) prøve å laste ned og installere oppdateringer for spillet som har kommet ut ........... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Call of Duty 5 Problem | imgachu | PC & Console Gaming | 1 | 8 juni 2009 17:36 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8 desember 2008 09:43 |
| Call of Duty 4 | Jungel-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29 desember 2007 17:35 |
| Direct X for Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7 oktober 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21 oktober 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |