![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har installerat Call of Duty 5 ... spelet börjar bra .. men när jag väljer kampanjen och starta den händer ingenting .... skärmen förblir som det är ingenting valdes ... Jag använder en Core2 Quad med ett 512 MB NVIDIA GeForce 8400 och en Xp bit64 Call of Duty 4 sprang som en charm .. Vänligen guide mig på vad jag ska göra .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Första saker först, prova en installation reparation om sådan finns.
Gå till Start> Kontrollpanelen> Lägg till / ta bort program> Ta det i listan, klicka på Ändra / ta bort och välj reparera, om det är tillgängligt. Om inte, eller du har gjort det och fortfarande inte fungerar, gå vidare till andra alternativ. Istället för att välja Reparation, den här gången väljer Avinstallera och sedan har en rot runt för att kontrollera att du inte kan hitta något som blivit över filer överallt. Sedan sätter i skivan igen och installera. Om fortfarande ingen lycka kommit tillbaka och jag själv eller någon annan att rekommendera något. Mitt System: FordyPC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HI M8 att didnt work försöker installera de senaste drivrutinerna för din GPU som du hittar här
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Och om att icke arbete (och du är fortfarande med att kontrollera denna tråd lol) försöker att ladda ner och installera patchar för spelet som har kommit ut ........... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|