![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| minun punk Buster tapana työskennellä, i cant pelata anygame että sitä vaatii niin saan potkut noin 3 mins liittyä palvelin , jossa lukee "Craiig punkbuster potkittaviksi toimijana Craiig" (0 minuuttia) ... RAJOITTAMINEN service viestinnän epäonnistumisesta: PukBsterB.exe initialization failed. " myös silloin, kun voin ladata pbsvc.exe i cant täydellisen asennuksen Checking käyttäjä Administrator OK Checking järjestelmänvalvojan oikeuksin OK Opening Service Control Manager OK Etsiminen PnkBstrA Ei löydy -- OK Uuttamiseksi PnkBstrA palvelun OK Tarkastaa palvelun aitous ERROR sitten kun u poistua se viesti ... "VAROITUS: Palvelu oli * ei * asennettu. Punk Buster ei toimi oikein ilman tätä palvelua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmmm http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Yritä ladata sen täältä syystä se potkuja teidät peleissä on se, että PB isnt päivitetty
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Yritin, että .. monta kertaa se alkaa minusta, koska punkbusterB.exe isnt työkustannukset hink |
|
| |||
| |||
| 1. Siirry aloittaa kuin suoritat 2, run kirjoita services.msc 3. Selaa alas ja etsi PnkBstr A ja B 4. varmista, että he sanovat alkanut, ellei oikeus valitse se ja anna sen start.You voi myös klikkaa ominaisuudet ja kerro se suorittaa automaattisesti.
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Kompastellut kun tämä sivu kun olin käyttäen Google yrittää ratkaista tämän saman PB ongelma. Lopuksi ei saada tehdä - tässä miten. - En tajunnut, että pbsvc on käytettävä jonkinlaista todistusten validoimiseksi turvallisesti kanssa pb-palvelimia. Jokin aika sitten minulla oli ongelmia minun CERT. - Tarkistin todistuksen, ja näin - DOH! - Kaikki ne MS root todistukset ovat "kelpaa." -- http://support.microsoft.com/kb/555374 - Tämä oli minun korjata. PB toimii nyt. :) - There's ilmeisesti koko boatload syystä tämä virhe voi tulla ylös. Tämä on vain yksi mahdollinen vahvistaa monista. Onnea. (I hate PB. Ugh. Minulla on aina ongelmia uuden pelin ansiosta PB.: () |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Gateway käynnistyä ongelma - Ei TPM tai TPM on ongelma | rajank | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 17th Jun 2009 22:35 |
| Onko tämä ISP tai reititin ongelma (Mahdollisesti jopa modeemi ongelma?) | amyreaney | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 10th Jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |