![]() |
|
| |||
| |||
| mijn punk buster wont werk, i cant spelen anygame dat vereist als ik gekickt na ongeveer 3 min van toetreding tot de server met het bericht "Craiig punkbuster kicked player 'Craiig' (voor 0 minuten) ... BEPERKING: dienst communicatie falen: PukBsterB.exe initialisatie mislukt." ook als ik download pbsvc.exe i cant voltooiing van de installatie Controle van de gebruiker is Administrator OK Controle Administrator rechten OK Opening Service Control Manager OK Searching for PnkBstrA Geen Gevonden -- OK Extracting PnkBstrA service OK Verificatie van de authenticiteit dienst FOUT dan wanneer u afrit zij een bericht ... "WAARSCHUWING: De service is * niet * geïnstalleerd. Punk Buster zal niet correct werken zonder deze dienst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmmm http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Probeer het opnieuw vanaf hier de reden dat je kicks off the games is dat PB isnt bijgewerkt
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| probeerde dat .. vele malen hij kickt me omdat punkbusterB.exe isnt werkt het hink |
|
| |||
| |||
| 1. Ga naar start dan uitvoeren 2, in run typ services.msc 3. Scroll naar beneden en zoek naar PnkBstr A en B 4. Zorg ervoor dat ze zeggen begonnen, zo niet rechts klik erop en laat ze start.You kan ook klik op eigenschappen en vertel dat dit automatisch.
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Struikelde op deze pagina, terwijl ik met Google te proberen en op te lossen dezelfde PB probleem. Ik heb eindelijk kreeg hij gedaan - hier is hoe. - Ik dacht dat pbsvc moet gebruiken een soort van certificaten te valideren stevig met de pb servers. Een tijdje terug had ik problemen met mijn certs. - Ik heb een certificaat, en zag - DOH! - Alle van de MS root certificaten zijn "ongeldig." -- http://support.microsoft.com/kb/555374 - Dit was mijn oplossing. PB werkt nu. :) - Er is blijkbaar een hele boatload van de redenen van deze fout kan komen. Dit is slechts een mogelijke oplossing van de vele. Succes. (Ik haat PB. Ugh. Ik heb altijd problemen hebben met een nieuw spel dankzij PB.: () |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gateway opstart probleem - Geen tpm of tpm heeft probleem | rajank | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 17 jun 2009 22:35 |
| Is dit een ISP of een router probleem (misschien zelfs een modem probleem?) | amyreaney | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 10 jun 2009 17:24 |
| Thread Tools | |
| |