![]() |
|
|
|||
|
|||
|
min punk Buster wont arbeide, i cant spille anygame som krever det
som jeg får kastet etter ca 3 min for å bli med serveren med meldingen "Craiig punkbuster sparket spiller 'Craiig" (for 0 minutter) ... Restriction: service kommunikasjon failure: PukBsterB.exe initialisering mislyktes. " også når jeg laster ned pbsvc.exe i cant fullføre installeringen Checking brukeren Administrator OK Checking administratorrettigheter OK Åpning Service Control Manager OK Søker etter PnkBstrA Ingen funnet -- OK Utpakking PnkBstrA service OK Bekrefte service autentisitet FEIL når u avslutte det en melding ... "ADVARSEL: Denne tjenesten er * ikke * installert. Punk Buster vil ikke fungere korrekt uten denne tjenesten |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hhhmmm
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php prøv redownloading det her grunnen det sparker deg av kampene er at PB isnt oppdatert
|
|
|
|||
|
|||
|
prøvde det .. mange ganger
Det sparker meg fordi punkbusterB.exe isnt arbeider det hink |
|
|
|||
|
|||
|
1. Gå til start enn kjøre
2, i kjøre type services.msc 3. Bla nedover og ser etter PnkBstr A og B 4. sørg for at de sier i gang, om ikke høyreklikk på den og at den ikke start.You kan også klikke på eiendommer og forteller at den skal kjøres automatisk.
|
|||
|
|||
|
Snublet over denne siden mens jeg brukte Google til å forsøke å løse dette samme PB problem.
Jeg endelig fikk få det gjort - her ser du hvordan. - Jeg skjønte at pbsvc trenger å bruke noen form for sertifikater for å validere sikkert med pb servere. En stund tilbake hadde jeg problemer med min certs. - Jeg sjekket et sertifikat, og så - DOH! - Alle MS rotsertifikater er ugyldig. " -- http://support.microsoft.com/kb/555374 - Dette var min fikse. PB fungerer nå. :) - Det er tydeligvis en hel boatload årsaker til denne feilen kan komme opp. Dette er bare en mulig feilrettingsfilen av mange. Lykke til. (Jeg hater PB. Ugh. Jeg har alltid problemer med et nytt spill takket være PB.: () |