![]() |
|
| |||
| |||
| min punk Buster wont arbete, jag skränande spela anygame som kräver det som jag sparkade efter ca 3 min att ansluta till servern med meddelandet "Craiig punkbuster sparkade spelare" Craiig "(för 0 minuter) ... RESTRIKTION: service meddelande misslyckande: PukBsterB.exe initialization failed." också när jag hämtar pbsvc.exe jag skränande slutföra installationen Kontrollera användaren Administrator OK Kontrollera administratörsprivilegier OK Öppet Service Control Manager OK Söka efter PnkBstrA None Found -- OK Extrahera PnkBstrA service OK Verifiera tjänst äkthet FEL sedan när u avsluta det ett meddelande ... "VARNING: Tjänsten var * inte * installerat. Punk Buster kommer inte att fungera korrekt utan denna tjänst |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hhhmmm http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php Försök att ladda ned det här anledningen till det sparkar dig spelen är att PB isnt uppdaterad
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| försökt att .. många gånger det sparkar mig eftersom punkbusterB.exe isnt arbetar det hink |
|
| |||
| |||
| 1. Gå till start än köra 2, i kör skriv services.msc 3. Bläddra nedåt och leta efter PnkBstr A och B 4. se till att de säger startat, om inte högerklicka på den och låt den start.You kan också klicka på egenskaper och berätta att den ska köras automatiskt.
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Snubblat på webbplatsen medan jag använder Google för att försöka lösa detta samma PB problem. Jag äntligen fick det gjort - här går det till. - Jag trodde att pbsvc måste använda någon typ av certifikat för att verifiera ordentligt med pb servrar. För en tid tillbaka har jag haft problem med min CERT. - Jag kollade ett certifikat, och såg - DOH! - Alla MS rotcertifikat är ogiltig. " -- http://support.microsoft.com/kb/555374 - Det här var min fix. PB fungerar nu. :) - Det finns tydligen en hel boatload orsaker detta fel kan komma upp. Detta är bara ett möjligt fastställa många. Lycka till. (Jag hatar PB. USCH. Jag alltid har problem med ett nytt spel tack till PB.: () |