![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Juuri itse työtä. :)
Gonna säästää varten pari kuukautta ja ehkä ostaa PS3 .. Kuka tahansa, joka ei ole Sony fanboy, ne mitään hyvää? Olen jo oma Xbox 360 niin ei käy, että "Osta 360 ne paremmin". Kiitos. |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla on ystävä, joka kertoo hänen on vain kallis hitaampi versio Työpöytäkoneen sinisellä ray, hän sanoi, että 360: n grafiikka on parempi kuin ps3. mutta en voinut sanoa itselleni, ei ole koskaan edes ollut ps3.
cant sinua vuokrata yksi testi? |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla ei ole aavistustakaan .. I'll Tutkimme asiaa luulisin ..
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos ei ole mitään yksinoikeudella sinulle huolta, ohita se. Suurin osa tulee peleistä cross-platform.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hyvin grphics ovat paremmin 360 mutta ps3 käsittely valtaa täysillä päihittää 360-luvulla. tuloksena isompi räjähdykset, parempi kehysnopeus vuonna hektinen pelejä, enemmän pelejä, enemmän pelaajia. plus saat Bluray-soittimen ilmaiseksi
.Olen 360 tuuletin poika ja vain ostaa ps3 on seistä minun xbox mutta et voi kieltää ps3 voittaa joka vuosi tai niin. mikä on surullista. mutta jos haluat suuri Moninpelattava hauskaa ostaa frontlines polttoaineen sodan suurin konsolipelistä ulos. 50 pelaajaa linjalla. tai pc: n 64 pelaajaa linjalla. jos sinulla on rahaa ostaa PS3 mutta muistakaa ps3 pelit ovat noin £ 49 ja Xbox ovat noin £ 39 niin se asettaa sinut takaisin pitkällä aikavälillä, mutta se on oma päätös. My System: Merkitse sitä, MACHINE!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos i jossa sinun perämies id pidä tulipalo saada ps3 juuri nyt, odota, kunnes loppukesästä, thats kun yksinoikeus pelejä ps3 olisi pitänyt tulla ulos siten, elleivät ne pitää pois Xmas tai vielä kehityksen viivästyminen, vaan myös tulevaisuudessa Mielestäni ps3 tulee kauemmin kuin Xbox 360, koska sen suunnittelu-ja tekno-ja blueray vakiona you cant todella menettää
Mutta jos haluat online multiplayer id kiinni 360 kuin i dont ajatella sony koskaan vastaa sitä, Minulle henkilökohtaisesti i dont kuten grafiikkaa siitä ps3, näyttää siltä kuin he yrittävät kovasti, 360 grafiikka minusta näyttää realistisemmalta ja Theres maailmassa loistavaa peliä siellä (toisin kuin PS3) se joka tekee minun suosikkeihin nyt,
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() My System: redden137
|