![]() |
|
| |||
| |||
| Net kreeg ik een baan. :) Ga sparen voor een paar maanden en misschien een PS3 kopen .. Iedereen die niet op een Sony FANBOY, zijn ze goed? Ik al in het bezit van een Xbox 360 is dus niet gaan zeggen "Koop een 360 zijn ze beter." Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een vriend die zegt dat hij is gewoon een dure tragere versie van een desktop met blue ray, zei hij de 360 de graphics is superieur aan die van de PS3. maar ik kan niet zeggen dat ik, nog nooit speelde een ps3. cant u huurt een te testen? |
|
| |||
| |||
| Ik heb geen idee .. ik zal er naar kijken denk ik .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als er geen exclusives die u belangrijk vindt, overslaan. De meeste van de spellen wordt cross-platform.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed grphics zijn beter op de 360 maar ps3 verwerkingskracht zal plat erop klop de 360's. resulterend in grotere explosies, een betere frame rate in hectische games, grotere games, meer spelers. plus je krijgt een BluRay speler voor vrije
.Ik ben een 360 fan boy en zal pas een ps3 kopen voor een stand voor mijn xbox maar je kunt niet ontkennen dat de PS3 zal winnen in een jaar of zo. dat is triest. maar als u wilt grote multiplayer plezier kopen frontlinies brandstof van de oorlog de grootste game-console uit. 50 spelers online. of de pc's 64 spelers online. als u het geld dan koop je een ps3 maar onthoud PS3 games zijn ongeveer £ 49 en xbox zijn ongeveer £ 39 dus het zal je terug op de lange termijn, maar het is jouw beslissing. Mijn Systeem: MEAN MACHINE!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als ik waar je mate id Houd het vuur op het verkrijgen van een ps3 nu wachten tot het einde van de zomer, dat is wanneer de exclusieve games voor ps3 moeten komen door, tenzij zij houden voor xmas, of nog een andere ontwikkeling vertraging, maar voor de toekomst Ik denk dat de PS3 zal langer duren dan de Xbox 360 vanwege zijn design en techno, en met blueray als standaard u cant echt verliezen Maar als je wilt online multiplayer id stick met de 360 als i dont think sony zal ooit match zij, mij persoonlijk i dont zoals de graphics van de PS3, ziet eruit als ze proberen te hard, de 360 graphics lijken mij meer realistische en theres een wereld van fantastische games die er (in tegenstelling tot de PS3) voor zij die het mijn fav voor nu,
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dit is mijn set-up goed of slecht? | Bandit4575 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 6 dec 2008 05:12 |
| Ik heb een goede PSU | ironsferret | Cases & Power Supplies | 5 | 31 dec 2007 10:51 |
| Zal het passen goed | Donderaar | Cases & Power Supplies | 4 | 22 nov 2007 03:17 |
| Goede databases? | JoFo | Office Suites & Toepassingen | 1 | 2nd Oct 2007 16:29 |
| Goede dag voor iedereen. | prashsar | Introduceer jezelf hier | 3 | 27 jul 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |