![]() |
|
| |||
| |||
| Har fått meg en jobb. :) Skal spare deg for et par måneder og kanskje kjøpe en PS3 .. Alle som ikke er en Sony fanboy, er de noe bra? Jeg allerede eier en Xbox 360 så ikke gå si "Kjøp en 360 de er bedre." Takk. |
|
| |||
| |||
| Jeg har en venn som sier han er bare et kostbart tregere versjon av en desktop med blå stråle, sa han til 360's grafikk er overordnet at ps3. men jeg kan ikke si meg, har aldri selv spilt en ps3. cant du leie en å teste? |
|
| |||
| |||
| Jeg aner ikke .. Jeg vil se nærmere på saken i guess .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det ikke er noen eksklusive du bryr deg om, hopper den. De fleste av spillene vil være på tvers av plattformer.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brønnen grphics er bedre på 360 men PS3 prosesseringskraft vil flate ut slå 360's. resulterer i større eksplosjoner, bedre Rammehastigheten i hektisk spill, større spill, flere spillere. tillegg får du en bluray-spiller gratis
.Jeg er en 360 fan gutt og vil bare kjøpe en ps3 på en stand for min xbox men du kan ikke nekte ps3 vil vinne på et år eller så. som er trist. men hvis du vil ha stor multiplayer moro kjøpe frontlines drivstoff krigens største konsollen spillet ut. 50 spillere online. eller PC-er 64 spillere online. hvis du har penger så kjøpe en ps3, men husk ps3 spillene er rundt £ 49 og xbox som er rundt £ 39 så det vil sette deg tilbake i det lange løp, men det er avgjørelsen din. Min System: Mean maskinen!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis jeg hvor du kompis id hold brann på får en ps3 nå, vente til sensommeren, dvs når den eksklusive spill for PS3 skulle ha kommet ut av, med mindre de holder seg ut for xmas, eller enda en utvikling forsinkelsen, men for fremtidige Jeg tror PS3 vil outlast Xbox 360 på grunn av sin utforming og techno, og med blueray som standard du skrånende virkelig miste MEN Ønsker du online multiplayer id stokk med 360 som jeg ikke tror Sony vil samsvare med det, meg personlig i dont like grafikken fra PS3, ser ut som de prøver å hard, den 360-grafikk til meg virke mer realistisk og Theres en verden av flotte spill der ute (i motsetning til ps3) for den som gjør det min fav på nå,
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dette er mitt oppsett bra eller dårlig?? | Bandit4575 | General Hardware Chat | 3 | 6 desember 2008 05:12 |
| Jeg trenger en god PSU | ironsferret | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 31 desember 2007 10:51 |
| Vil det passe bra | Thunderer | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 22 nov 2007 03:17 |
| Gode databaser? | JoFo | Office Suites & Applications | 1 | 2 oktober 2007 16:29 |
| God dag for alle. | prashsar | Presenter deg selv her | 3 | 27 juli 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |