![]() |
|
| |||
| |||
| Just fick jag ett jobb. :) Kommer att spara upp till ett par månader och kanske köpa en PS3 .. Den som inte är en Sony-fanboy, är de bra? Jag redan äger en Xbox 360 så att de inte går att säga "Köp en 360 de är bättre." Tack. |
|
| |||
| |||
| Jag har en vän som säger att han bara är en dyr långsammare version av ett skrivbord med blue ray, han sa att 360: s grafik är överlägsen den hos PS3. men jag kan inte säga jag själv, inte ens spelat en ps3. cant du hyra en för att testa? |
|
| |||
| |||
| Jag har ingen aning om .. jag ska titta på det antar jag .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det inte finns några exklusiva du bryr dig om, hoppa över den. De flesta av spelen kommer att vara plattformsoberoende.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| väl grphics är bättre på 360 men PS3 bearbetningskraft kommer att plana ut slå 360-talet. resulterar i större explosioner, bättre bildhastighet i hektiska spel, mer spel och fler spelare. plus du får en bluray-spelare till fri
.Jag är en 360 fläkt pojke och kommer endast att köpa en ps3 för en stå för min xbox men du kan inte förneka att PS3 kommer att vinna på ett år eller så. vilket är tråkigt. men om du vill ha stora multiplayer roligt köpa frontlines bränsle krig den största konsolen spelet ut. 50 spelare online. eller st: s 64 spelare online. om du har pengar sedan köpa en PS3 men kom ihåg ps3 spel är runt £ 49 och xbox som är ca £ 39 så det kommer du tillbaka i det långa loppet men det är ditt beslut. Mitt System: Mean Machine!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om jag var du mate id hålla elden på att få en PS3 just nu, vänta tills slutet av sommaren, thats när exklusiva spel för PS3 borde ha kommit ut som om de inte hålla ut för JUL, eller ännu en utveckling dröjsmål, men för framtiden tror jag att PS3 kommer att överleva Xbox 360 på grund av sin konstruktion och techno, och med blueray som standard du skränande verkligen förlora Men om du vill online multiplayer id-minne med 360 som jag dont tror att Sony kommer att matcha den mig personligen jag dont vilja grafiken från ps3, ser ut som de försöker hårt, det 360 bilder på mig verkar mer realistisk och Theres ett världen mycket spel ute (till skillnad från PS3) för den som gör det mina favoriter just nu,
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Detta är min set-up bra eller dåligt??? | Bandit4575 | General Hardware Chat | 3 | 6 december 2008 05:12 |
| Jag behöver en bra psu | ironsferret | Cases & Power Supplies | 5 | 31 december 2007 10:51 |
| Kommer det att passa bra | Thunderer | Cases & Power Supplies | 4 | 22 november 2007 03:17 |
| Bra databaser? | JoFo | Office Suites & Applications | 1 | 2 oktober 2007 16:29 |
| Bra dag för alla. | prashsar | Presentera dig här | 3 | 27 juli 2007 13:48 |
| Thread Tools | |
| |