![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke tro, at den nye PS3 vil blive frigivet til en $ 600 US pris! Er de vanvittige! $ 600 for en konsol system er blot plain dum. Fra hvad jeg hører, at det er den propriatary blå ray DVD-teknologi, som er årsag til prisen for at være så høj. Jeg tror Sony bare prissat sig ud af et marked, de engang ejede! |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig Jeg synes, det er vejen for dyrt, men aldrig mindre du får de idioter, der vil betale 'top' pris, blot fordi de er nødt til at have den nyeste og største. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du er nødt til at appellere til masserne, og masserne vil bare ikke bruge $ 600! |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig, så forhåbentlig prisen vil falde ret hurtigt efter lanceringen dato, så det appellerer mere den gennemsnitlige køber. Da der ikke er nogen måde, jeg vil betale så meget selv om jeg er nødt til at vente 6 måneder + for prisen at falde. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 229 dollars ud af vinduet! | ashaiba | General Hardware Chat | 10 | 11 marts 2009 13:36 |
| Hvor meget er den energi, omkostninger i forbindelse med en pc, der ... | Bravo | Cases & Strømforsyninger | 7 | 12 januar 2009 13:37 |
| Er der nogen Nintendo Wii's for 250 dollars i | Tchad r | PC & Console Gaming | 6 | 2 april 2007 04:27 |
| Hvor meget betyder en Nintendo Wii koste? | cayla212 | PC & Console Gaming | 2 | 31 marts 2007 03:32 |
| Omkostninger i forbindelse med en reel SEO ekspert? | Cobalt | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21. okt 2006 16:41 |
| Thread Tools | |
| |