mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PS3 til at koste omkring $ 600 dollars!

Reply

Thread Tools
Old 21. oktober 2006, 07:28
Medlem Gruppen

Default PS3 til at koste omkring $ 600 dollars!

Jeg kan ikke tro, at den nye PS3 vil blive frigivet til en $ 600 US pris! Er de vanvittige! $ 600 for en konsol system er blot plain dum. Fra hvad jeg hører, at det er den propriatary blå ray DVD-teknologi, som er årsag til prisen for at være så høj. Jeg tror Sony bare prissat sig ud af et marked, de engang ejede!
Old 21. oktober 2006, 07:47
Medlem Gruppen

Jeg er enig Jeg synes, det er vejen for dyrt, men aldrig mindre du får de idioter, der vil betale 'top' pris, blot fordi de er nødt til at have den nyeste og største.
Old 21. oktober 2006, 09:15
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Jade
Jeg er enig Jeg synes, det er vejen for dyrt, men aldrig mindre du får de idioter, der vil betale 'top' pris, blot fordi de er nødt til at have den nyeste og største.
Ja, du vil altid have at tech hovedet gruppe, der vil altid betale top dollar til de nyeste gadgets, men realiteten er de er ikke en stor nok markedssegment til at foretage eller bremse en konsol system.

Du er nødt til at appellere til masserne, og masserne vil bare ikke bruge $ 600!
Old 21. oktober 2006, 09:58
Medlem Gruppen

Jeg er enig, så forhåbentlig prisen vil falde ret hurtigt efter lanceringen dato, så det appellerer mere den gennemsnitlige køber. Da der ikke er nogen måde, jeg vil betale så meget selv om jeg er nødt til at vente 6 måneder + for prisen at falde.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
229 dollars ud af vinduet! ashaiba General Hardware Chat 10 11 marts 2009 13:36
Hvor meget er den energi, omkostninger i forbindelse med en pc, der ... Bravo Cases & Strømforsyninger 7 12 januar 2009 13:37
Er der nogen Nintendo Wii's for 250 dollars i Tchad r PC & Console Gaming 6 2 april 2007 04:27
Hvor meget betyder en Nintendo Wii koste? cayla212 PC & Console Gaming 2 31 marts 2007 03:32
Omkostninger i forbindelse med en reel SEO ekspert? Cobalt Web Design, Hosting & SEO 1 21. okt 2006 16:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.