![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet geloven dat de nieuwe PS3 zal worden vrijgegeven, met een $ 600 US prijskaartje! Zijn ze gek! $ 600 voor een console is gewoon stom. Uit wat ik hoor is het de propriatary blue ray dvd-technologie die ervoor zorgt dat de prijs zo hoog. Ik denk dat Sony net geprijsd zelf op een markt die zij eenmaal in handen! |
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens Ik vind het te duur is, maar nooit minder dan krijg je de dwazen die betaalt de 'top' prijskaartje, gewoon omdat ze moeten beschikken over de nieuwste en grootste. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Je moet een beroep op de massa en de massa's alleen niet zal besteden $ 600! |
|
| |||
| |||
| Ik ben het ermee eens, dus hopelijk zal de prijs dalen vrij snel na de start datum, zodat het beroep meer de gemiddelde koper. Aangezien er geen manier waarop ik ben gaan betalen dat veel, zelfs als ik wachten 6 maanden + voor de prijs dalen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 229 Dollar DOWN THE DRAIN! | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 10 | 11 mrt 2009 13:36 |
| Hoeveel is de energie-kosten van een pc dat ... | bravo | Cases & Power Supplies | 7 | 12 Jan 2009 13:37 |
| Is er een Nintendo Wii's voor 250 dollar in | Tsjaad r | PC & Gaming Console | 6 | De 2 april 2007 04:27 |
| Hoeveel kost een Nintendo Wii kosten? | cayla212 | PC & Gaming Console | 2 | 31 mrt 2007 03:32 |
| Kosten van een echte SEO expert? | Kobalt | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21 okt 2006 16:41 |
| Thread Tools | |
| |