mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PS3 å koste rundt $ 600 dollar!

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 07:28
Medlem Group

Default PS3 å koste rundt $ 600 dollar!

Jeg kan ikke tro at den nye PS3 blir lansert med en $ 600 US prislapp! Er de gale! $ 600 for en konsoll er bare vanlig dum. Fra hva jeg hører det er propriatary blue ray DVD-teknologien som er årsaken til prisen å være så høy. Jeg tror Sony bare priset seg ut av et marked de en gang eide!
Old 21 oktober 2006, 07:47
Medlem Group

Jeg aksepterer Jeg tror det er måten å kostbart, men ikke desto mindre vil du få Fools hvem betaler 'top' prislappen, bare fordi de må ha den nyeste og største.
Old 21 oktober 2006, 09:15
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Jade
Jeg aksepterer Jeg tror det er måten å kostbart, men ikke desto mindre vil du få Fools hvem betaler 'top' prislappen, bare fordi de må ha den nyeste og største.
Ja, du vil alltid ha som teknisk leder gruppen som alltid vil betale top dollar for den nyeste gadgets men realiteten er de ikke et stort nok markedssegmentet for å foreta eller bremse en konsoll systemet.

Du må appellere til massene, og massene bare vil ikke bruke 600 dollar!
Old 21 oktober 2006, 09:58
Medlem Group

Jeg er enig, så forhåpentligvis prisen reduseres ganske raskt etter lanseringsdato, slik at det appellerer mer gjennomsnittlig kjøperen. Ettersom det ikke er mulig jeg kommer til å betale så mye selv om jeg må vente 6 mnd + til prisen for å droppe.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.