mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PS3 kosta ungefär $ 600 dollar!

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 07:28
Ledamot Gruppen

Default PS3 kosta ungefär $ 600 dollar!

Jag kan inte tro att de nya PS3 kommer att släppas med en $ 600 US prislapp! Är de galna! $ 600 för en konsol är helt enkelt dumma. Från vad jag hör det är det propriatary blue ray dvd-teknik som gör att priset för att vara så hög. Jag tror att Sony bara prissatt sig ur marknaden de en gång ägt!
Old 21 oktober 2006, 07:47
Ledamot Gruppen

Jag håller jag tror att det är vägen till dyra, men aldrig mindre kommer du att få idioter som kommer att ersätta "top" prislapp, bara för att de måste ha den senaste och största.
Old 21 oktober 2006, 09:15
Ledamot Gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Jade
Jag håller jag tror att det är vägen till dyra, men aldrig mindre kommer du att få idioter som kommer att ersätta "top" prislapp, bara för att de måste ha den senaste och största.
Ja du alltid har den tekniska chefen grupp som alltid kommer att betala top dollar för det senaste prylar men verkligheten är de inte en tillräckligt stor marknadssegment att göra eller broms en console system.

Du måste överklaga till massorna och massornas bara inte spendera $ 600!
Old 21 oktober 2006, 09:58
Ledamot Gruppen

Jag håller med, så förhoppningsvis kommer priset att sjunka ganska snabbt efter lanseringen datum, så att den överklagande mer den genomsnittlige köparen. Eftersom det inte finns något sätt kommer jag att betala så mycket även om jag måste vänta 6 månader + för priset sjunka.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
229 dollar I SJÖN! ashaiba General Hardware Chat 10 11 mars 2009 13:36
Hur mycket är den energi som kostnaden för en dator som ... bravo Cases & Power Supplies 7 12 januari 2009 13:37
Finns det några Nintendo Wii: s för 250 dollar Tchad r PC & Console Gaming 6 2 april 2007 04:27
Hur mycket ett Nintendo Wii kostar? cayla212 PC & Console Gaming 2 31 mars 2007 03:32
Kostnad för en SEO-expert? Kobolt Web Design, Hosting & SEO 1 21 oktober 2006 16:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.