![]() |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte tro att de nya PS3 kommer att släppas med en $ 600 US prislapp! Är de galna! $ 600 för en konsol är helt enkelt dumma. Från vad jag hör det är det propriatary blue ray dvd-teknik som gör att priset för att vara så hög. Jag tror att Sony bara prissatt sig ur marknaden de en gång ägt! |
|
| |||
| |||
| Jag håller jag tror att det är vägen till dyra, men aldrig mindre kommer du att få idioter som kommer att ersätta "top" prislapp, bara för att de måste ha den senaste och största. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du måste överklaga till massorna och massornas bara inte spendera $ 600! |
|
| |||
| |||
| Jag håller med, så förhoppningsvis kommer priset att sjunka ganska snabbt efter lanseringen datum, så att den överklagande mer den genomsnittlige köparen. Eftersom det inte finns något sätt kommer jag att betala så mycket även om jag måste vänta 6 månader + för priset sjunka. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 229 dollar I SJÖN! | ashaiba | General Hardware Chat | 10 | 11 mars 2009 13:36 |
| Hur mycket är den energi som kostnaden för en dator som ... | bravo | Cases & Power Supplies | 7 | 12 januari 2009 13:37 |
| Finns det några Nintendo Wii: s för 250 dollar | Tchad r | PC & Console Gaming | 6 | 2 april 2007 04:27 |
| Hur mycket ett Nintendo Wii kostar? | cayla212 | PC & Console Gaming | 2 | 31 mars 2007 03:32 |
| Kostnad för en SEO-expert? | Kobolt | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 21 oktober 2006 16:41 |
| Thread Tools | |
| |