![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| der er beregnet til at være 2 udgaver af PS3 en 20Gb, ingen WiFi grim en og en 60 GB WiFi smuk en, men hvor er den billigere version (20GB), eller er det kun i USA
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah denne side af kloden, fik flået stor gang med PS3, ingen bagudkompatibilitet også, vil der kun være én version af PS3 (jeg tror), når de mindre HDD dem sælge ud, og de gør sig med bagudkompatibilitet på endelig (for nu) model Edit: Faktisk Jeg tror, den endelige model vil have en 120GB HDD
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Til 'xactly »der er ikke sådan noget som den 20GB PS3, da den blev erstattet af den 40 GB. De skulle producere 20GB, men senere besluttede de sig ellers. |
|
| |||
| |||
| oh tak Jeg har også hørt rummors af en 80GB PS3. |
|
| |||
| |||
| Så vidt im klar over der er en 40GB en med ingen bagudkompatibilitet for 299 £. De er også salg af "fuld" 60GB version, med 2 spil, for 349 £. Men når alle disse er solgt, vil de ikke være produktion længere. Så for en kort stund er der kun vil være en 40GB. Selv om de næste år er en genoptagelse af en 80GB "fuld" version. Så dybest set, hvis du ønsker det, få den 60GB version nu til £ 349, mens den stadig er til rådighed. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nero 9 - prøveversioner samme som fulde versioner? | banjoman | Multimedia & Codecs | 2 | 23. maj 2009 19:59 |
| Forskel mellem OEM og Retail versioner af OS | P5200 | Windows-operativsystemer | 8 | 11 februar 2009 10:01 |
| Windows 7 til skibet i seks forskellige versioner | philthomas | Windows-operativsystemer | 2 | 4 februar 2009 08:03 |
| X64-versioner af OS's? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 11 | 24. maj 2008 15:04 |
| Windows beta versioner .... | Jimmy Hat | Windows-operativsystemer | 1 | 24. maj 2008 06:33 |
| Thread Tools | |
| |