![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er zijn bedoeld om te worden 2 versies van de PS3 een 20Gb, geen WiFi een lelijk en een 60 GB WiFi een mooi maar waar is de goedkopere versie (20GB) of is het alleen in Amerika
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, deze kant van de wereld ben opgelicht groots met de PS3, geen achterwaartse compatibiliteit ook, zal er slechts een versie van de PS3 (denk ik) een keer de kleinere HDD degenen uitverkocht en ze doen weg met achterwaartse compatibiliteit van de laatste (voor nu) model Edit: Eigenlijk ben ik denk dat het uiteindelijke model zal een 120GB harde schijf hebben
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Aan 'Xactly "er is niet zoiets als de 20GB PS3, aangezien het werd vervangen door de 40GB. Ze gingen voor de productie van de 20GB, maar dat zij later anders wordt beslist. |
|
| |||
| |||
| oh dank ik ook gehoord rummors van een 80GB PS3. |
|
| |||
| |||
| Voor zover bekend im is er een met een 40GB geen backwards compatibility voor £ 299. Zij zijn ook de verkoop van de "volledige" 60GB versie met 2 spellen, voor 349 pond. Echter, wanneer al deze worden verkocht, zullen ze niet meer produceren. Dus voor een korte tijd zal alleen de 40GB een. Hoewel volgend jaar zijn ze opnieuw starten van een 80GB 'volledige' versie. Dus eigenlijk, als je er een wilt, krijgt de 60GB versie nu voor 349 pond, terwijl zijn nog beschikbaar. |