![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det er ment å være 2 versjoner av PS3 en 20GB, ingen WiFi stygg en og en 60GB WiFi pen en men der er det billigere versjon (20 GB) eller er det bare i Amerika
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja denne siden av kloden fikk dratt av store gang med PS3, ingen bakoverkompatibilitet også, blir det bare én versjon av PS3 (tror jeg) når mindre HDD de selge ut og de gjør unna med bakoverkompatibilitet på endelig (nå) modell Edit: Egentlig tror jeg det endelige modellen vil ha en 120GB HDD
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Til "xactly 'det ikke er slike ting som 20GB PS3 siden det ble erstattet av 40 GB. De skulle produsere 20GB men etterpå besluttet de ellers. |
|
| |||
| |||
| oh takket jeg også hørt rummors av en 80GB PS3. |
|
| |||
| |||
| Såvidt im oppmerksomme det er 40 GB en uten bakoverkompatibilitet for £ 299. De er også selge "hele" 60 GB-versjonen, med 2 spill, for £ 349. Men når alle disse selges de ikke vil produsere mer. Så for en kort periode vil det bare være 40 GB ett. Men neste år er de relaunching en 80GB "full" versjon. Så innerst inne, dersom du ønsker en, får 60GB versjonen nå for £ 349, mens det fortsatt tilgjengelige. |