![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är tänkt att vara 2 versioner av PS3 en 20Gb, ingen WiFi ful en och en 60Gb WiFi skönhet men var är billigare version (20GB) eller är det bara i Amerika
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja denna sida av världen fick lurade big time med PS3, ingen bakåtkompatibilitet också, kommer det bara finnas en version av PS3 (tror jag) när den mindre hårddisken dem säljer ut och de gör sig av med bakåtkompatibilitet på slutlig (for now) modell Edit: Faktiskt Jag tror det slutliga modellen kommer att ha en 120GB HDD
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Att "xactly" det inte finns något sådant som den 20GB PS3 eftersom det ersattes av 40 GB. De skulle producera 20GB men efteråt beslutat annorlunda. |
|
| |||
| |||
| oh tack Jag hörde också rummors av en 80GB PS3. |
|
| |||
| |||
| Såvitt im medveten det finns en 40GB som är utan bakåtkompatibilitet för £ 299. De säljer också en "fullständig" 60GB versionen, med 2 spel, för £ 349. Men när alla dessa säljs de inte kommer att producera mer. Så för en kort stund kommer det bara vara en 40GB. Även nästa år är att återuppta 80GB "full" version. Så i princip, om du vill ha en, få 60GB version nu för £ 349 medan det fortfarande är tillgängliga. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nero 9 - testversioner samma som fullvärdiga versioner? | banjoman | Multimedia & Codecs | 2 | 23 maj 2009 19:59 |
| Skillnaden mellan OEM och Retail Versioner av OS | P5200 | Windows-operativsystem | 8 | 11 februari 2009 10:01 |
| Windows 7 att skickas i sex olika versioner | philthomas | Windows-operativsystem | 2 | 4 februari 2009 08:03 |
| X64 Versioner av OS's? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystem | 11 | 24 maj 2008 15:04 |
| Windows beta versioner .... | Jimmy Hat | Windows-operativsystem | 1 | 24 maj 2008 06:33 |
| Thread Tools | |
| |