PS3 ikke vises på alle - Ingen visning på TV Mit problem er jeg ikke kan få PS3 til at vise på mit TV. Jeg har prøvet både HDMI og A / V kabler, der følger med systemet. Jeg har gjort videoen indstillinger nulstilles ting (når systemer på standby, skal du trykke på tænd / sluk-knappen og hold nede, indtil du får andet bip) med ingen resultater. Jeg har også nulstilles til standardindstillingerne (fra standby ved at holde tænd / sluk-knappen, indtil du får 2 bip efter hinanden), der gav mig håb, fordi menuen kom op (de muligheder det gav mig omfatte genstarte systemet, nulstilles til standardindstillingerne, genoprette filsystemet, etc), men da jeg klikkede nulstilles til standardindstillingerne, og at skærmen gik forlader mig igen med en blank skærm og mit TV siger "No Signal opdaget." Sony fortalte mig, jeg er nødt til at sende den til reparation. Men jeg nægter at betale $ 150, når svaret synes at være så tæt på at se, hvordan jeg kan få i det mindste noget at vise frem. Der er ingen oplagte fysiske skader på ledninger eller de havne, og jeg har forsøgt flere HDMI ledninger. Nogen behage hjælp! |