vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PS3 ei näy lainkaan - Ei näyttö TV: ssä

Reply

Thread Tools
Old 6 kesäkuu 2009, 14:52
Uusi Jäsen

Minun ongelmani on, en voi saada PS3 näyttää TV. Olen yrittänyt sekä HDMI-ja A / V-kaapelit, jotka tulevat järjestelmän kanssa. Olen tehnyt videon asetukset on palautettu asia (kun järjestelmät valmiustilassa, paina virtapainiketta alhaalla, kunnes saat toisen beep) ilman tuloksia. Olen myös palauta oletusasetuksia (valmiustilasta pitämällä virtapainike kunnes saat 2 piippausta peräkkäin), joka antoi minulle toivoa, koska valikko tuli (vaihtoehdoista se antoi minulle sisältää käynnistä järjestelmä, palauta oletusasetuksia palauttaa tiedostojärjestelmän, jne.), mutta sitten Napsautin palauta oletusasetuksia ja että näyttö meni pois jättämättä minulle jälleen tyhjä ruutu ja minun tv sanomalla "No Signal Tunnistettu." Sony kertoi minulle, että minun on lähettää se korjattavana. Olen kuitenkin kieltäytyä maksaa 150 dollaria, kun vastaus näyttää olevan niin lähellä nähdä se, miten voin saada ainakin jotain paikalle. Ei ole mitään fyysistä vahinkoa tulilankojen tai satamien ja olen yrittänyt useita HDMI johtoja. Joku auttakaa!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.