| Mijn probleem is dat ik niet kan krijgen van de PS3 weer te geven op mijn TV. Ik heb geprobeerd zowel HDMI en de A / V-kabels die bij het systeem. Ik heb de video-instellingen resetten ding (wanneer de systemen op stand-by, drukt u op de aan / uit-knop en houdt deze ingedrukt tot je de tweede pieptoon) met geen resultaten. Ik heb ook teruggezet op de standaardinstellingen (vanuit stand-by aan / uit-knop ingedrukt houden tot u 2 pieptonen bestaand), dat gaf me hoop, want het menu kwam (de opties die zij gaf me ook opnieuw systeem resetten naar de standaardinstellingen herstellen bestandssysteem, enz.), maar toen ik klikte reset naar standaard instellingen, en dat scherm ging weg verlaten me weer met een leeg scherm en mijn tv te zeggen "Geen signaal gedetecteerd." Sony vertelde me dat ik moet sturen voor reparatie. Maar ik weiger te betalen $ 150 wanneer het antwoord lijkt te zijn zo dichtbij te zien hoe kan ik tenminste iets te zien zijn. Er is geen duidelijke fysieke schade aan de kabels of de havens en ik hebben geprobeerd meerdere HDMI-kabels. Iemand help! |