mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PS3 vises ikke i det hele tatt - Ingen visning på TV

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 14:52
New Member Group

Default PS3 vises ikke i det hele tatt - Ingen visning på TV

Problemet mitt er at jeg ikke får PS3 skal vises på TVen. Jeg har prøvd både HDMI og A / V-kabler som følger med systemet. Jeg har gjort det videoinnstillingene tilbakestille ting (når systemene på standby, trykker du av / på-knappen og vent til du får den andre pip) uten resultat. Jeg har også tilbakestilles til standardinnstillingene (fra standby-modus, hold nede strømknappen til du får 2 piper etter hverandre) som ga meg håp fordi menyen kom opp (alternativene det ga meg inkludere starte systemet tilbakestilles til standardinnstillingene, gjenoppretter filsystem etc), men da jeg klikket tilbakestilles til standardinnstillingene, og at skjermen gikk bort forlate meg igjen med en tom skjerm og tv-en min som sier "No Signal oppdaget." Sony fortalte meg at jeg må sende den inn til reparasjon. Men jeg nekter å betale $ 150 når svaret synes å være så tett se hvordan jeg kan få i det minste noe å vise seg. Det er ingen åpenbare fysiske skader på ledninger eller portene og jeg har prøvd flere HDMI kabler. Noen behage hjelpe!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vis oss skrivebordet! mrberty General Software Chat 18 25 september 2009 00:36
Vis din datamaskin (er) PC WhizzKid General Hardware Chat 10 29 april 2008 04:32
Vis Desktop PC WhizzKid General Software Chat 3 23 april 2008 18:02
Vis oss yer desktops! Gazmondo General Software Chat 27 31 mars 2008 11:01
Skjule eller vise muay Windows-operativsystemer 2 14 januar 2008 19:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.